Accepterad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Ban Överklagan [Siggeed]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad Àr din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? hellsnow

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: 30769-59fae45113062cedeccc637535681d36.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? jag var dom nog att gÄ upp pÄ mega mall för att sÄg att han var pÄ gs macken Äs dÄ gick jag upp för att skjuta han men tÀnkte inte pÄ att det var typ 10 st dÀr sÄ jag var efter och skjör han sen vart jag bannad vilket var dumt av mig för gjorde regel brÄtt ber om ukÀkt för mitt betende

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag gick upp pÄ mega mall sen efter en liten stund sÄ sköt jag han kl5 typ sÄ skjöt jag han (han var gs macken) men jag kunna baras se 3st som stog vid trÀdet om jag skulle sÀtt alla sÄ skulle inte jag skjutit

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var det inte jag stÄr för vad jag gjorde och det var fel det som jag gjorde bara att tycker att jag borde fÄ en andra sjans för att jag vill bevisa att jhag kan rpa bara vill inte att detta ska förhindra det för kan rpa sÄ jag vill men var dom och tÀnkte inte pÄ det kl var 5 sÄ gjorde inte dom smartaste valen men frÄn mitt pov: sÄ sÄg jag bara 3st vid trÀtt men sen fick jag se klipp frÄn en anans pov dÄ var det betydligt mer en 3st som var dÀr fÄ fattar nu vad dom menar med terrordÄd bara att sÄg inte dom andra sÄ om jag skulle sÀtt dom andra sÄ skulle jag inte skjutit han onm jag visste skulle jag vÀntat ut det bara för att hoppas pÄ att han inte stÀnger av sÄ jag kan göra sinario av an ist för att bara skjuta hel tiden som sakt men gjorde ett dumt val som lede till detta ber om urkÀkt för mitt betende :)

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja det har jag blev bannad för c-log av det lÀrde jag mig att oavsÀtt vad andra gör sÄ fÄr man inte rÀtten att logga för att inte tappa sina saker. Och av det lÀrde jag mig at man inte ska logga oavsÀtt som hÀnder lÀrde jag mig sen dess ar jag aldrigt loggat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jo jag skulle kunna vÀnta tills han skulle dratt ensam och tagit han sÄ ist för att skjuta mot dom för att fÄ han (tÀnka smartare inte bara att fÄ han) kanche skulle kunna gjort en kidnapning av det men det tÀnkte jag inte pÄ dÄ

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? ja jag kommer inte göra om det jag gjorde kommer inte stÄ pÄ tak och skotta pÄ en grupp personer var dumt gjort av mig ber om urkÀkt för mitt betende

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstÄr jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka