Accepterad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Ban Överklagan [Gabi]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad Àr din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? gabi

Bild pÄ banmeddelande: image (12).png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? han bannade mig för att jag sa han tar det personligt sÄ en ressa dÄ han skulle tanka bilen sen sÄ börja han brinna sÄ dÄ reva han sen sÄ vart jag ner skottad sÄ skrev jag i twt filip för kolla om han levar

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag vrat i skottlÄsning sen sÄ varet jag ben dammad sÄ lÄg jag dÀr i typ 6min sen skrev jag /twt filip för kolla mon han var vid liv men sÄ kom gabi och sa att jag skulle komma support

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den Àr inte fel plasserad för jag begick regel brott för att dÄ jag var död sÄ skrev jag i twt för att kolla man han var vid liv och dÄ jag ha han tar det persoligt fÄ tror jag tog det fel skulle vara mer skÀmt en seriös men kan fatta om han tog det fel men ber om urkÀkt tÀnkte inte pÄ kons pÄ dÄ jag skrev i twt ville bara veta om han levde var allt men fattar erat beslut.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans.

jo jag blivit bannad för blood fx men det var lÀnge sedan sÄ var jag i skottlÄsning men mÀrkte att det kom ut confetti ut huvudet pÄ dom sen efter sÄ logga jag för att ta bort det men dÄ hadde redan staffsen fÄtt reda pÄ att jag hadde det pÄ sÄ fick jag ban och indraga roller för att jag förstöde rpn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till dÄ det hÀnde, vad hade du kunnat göra dÄ?

jo jag skulle kunna skriva i ooc att han tar Ät sig eller bara vara tyst och gefan och skriva i twt för att det Àr fel det jag gjorde berom utkÀkt för det kommer inte hÀnda igen

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda dÄ?

jo jag kommer inte sÀga sÄnt ic eller skriva i twt har testat och kommer inte göra om det för att nu vet jag att det inte Àr ok och skriva sÄnt dÄ jag Àr död för att unvika sÄdona bans som jag fick du men lÀr mig av mina misstag iaf sÄ kommer inte upp repa detta

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstÄr, jag kommer inte göra igen det har ni mitt ord pÄ

VÀlkommen Tillbaks in pÄ server tÀnk pÄ vad du gör, lÀr dig av dina misstag Tack!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka