Accepterad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad Àr din discord tagg? 1.pablo.

Vem var det som bannade dig? scar_1

Bild pÄ banmeddelande: ban.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för vart lite arg dÄ jag vart rdmad sÄ skrev jag i ooc bakom för vart sur ser felet nu dÄ jag tÀnker efter dÄ iner jag felet att jag skrev bakom vilket kunna resloterat att om han meta sÄ kanche sinariot sluta anolunda

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. jag var i paleto med kompis sÄ sÄg vi en helli sÄ Äkte vi upp sen sÄ kom en och skotta mig dÄ skrev jag i ooc för att jag vart lite arg men vet att jag gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej för jag gjorde fel genim att skriva i ooc tÀnkte inte vad som skulle kunna hÀndt om han rpa pÄ det fatta inte det i stunden vart mest bara sur pÄ att jag vart rdmad för han trodde vi noah sa han i support men ska inte intreffa igen att jag kommer skriva i ooc igen för nu har jag testat och fatta att man blir banad lÄngt sÄ vet kons nu sÄ lÀrt mig att man inte ska skirva i ooc i en skottlÄsning om man dör eller lever :)

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. kommer inte ihÄg men kommer ihÄg att jag vart bannad för bloodfx dÄ jag var i skottlÄsning man visste inte att den hadde bloodfx till jag kom i skottlÄsning sÄ mÀrkte jag jag logga efter skottlÄsningen för att ta bot det men sen sÄ kom det fram till staffs att jag hadde haft det gemon medal sÄ dÄ vart jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi skulle backa tillbaka tiden till dÄ det hÀnde, vad hade du kunnat göra dÄ? jo jag skulle ha kanche gÄtt med hÀndrna uppe eller om jag bara vart skjuten som jag vart sÄ skulle jag kunnat bara lÄta tangenbordet vara eller ge fan och skriva i ooc för att inte detta ska hÀnda för att jag var bara sur och tÀnkte inte för vad jag gjorde man jag gjorde fel förlÄt

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Om vi unbannar dig, kommer du göra saker och ting annorlunda dÄ? jo jag kommer inte skriva ooc dÄ jag död eller blir dödad för att inte detta ska hÀnda för det var inte smart av mig att skreva det (bakom) i ooc dÄ jag dog men ber om urkÀkt för mitt betende detta kommer inte upprepas

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstÄr jag kommer inte göra det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka