Nekad đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
22
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881404218/

Ditt Hex-ID: 110000136e7753a

Vad Ă€r din discord tagg? đ“”đ“Ÿđ“·đ“°đ“ž#9117

Vem var det som bannade dig? Hetter jag elnur

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild pÄ banmeddelande: unive.pngunive.jpeg

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag vart slagen vid ett gÀng hus sÄ vart jag lite sur och sÄ skrv jag i ooc men vilket inte var sÄ smart dÄ jag skrev (jag kommer sÀnka dig) sÄ jag blev sur sa det för jag var arg för stunden

BerĂ€tta exakt vad som hĂ€nde just precis innan du blev bannad. jag vart slagen efter sĂ„ vart jag jĂ€tte sur den skrev jag lite olĂ€mpliga saker men jag ville inte att han skulle ta ut sig eller ta det illa jag var bara sur men ber om urkĂ€kt för mitt betende detta kommer ej HÄNDA IGEN!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja för att jag var dum nog att skriva (jag komemr sÀnka dig) man bara att jag var sur för stund fatta inte vad jag gjort förends dagen eftert dÄ jag ville gÄ in game men bara att jag var bannad sen var jag vÀldigt arg pÄ mig skÀlv att jag skrev det i ooc man vill nu komma tillbaks till unive för att jag tycket om servern bara att mitt beslut gjorde sÄ jag inte kan köra detta kommer ej hÀnda igen lovar! Àlskar unive vill komma tillbaks

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. ja för blood fx för att jag testade ett ny fps boost pack dÄ jag glömde kolla om det var blood fx i den men dom kolla mig och jagh hadde tagit bort det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? sÀg nu att jag blir un bannad sÄ kommer jag inte skriva i ooc och tÀnka först sÄ att det inte hÀnder saker som detta bara att sen jag blev blackaf drÄn unive sÄ slutade jag med rp för att jag gillade unive sÄ mycket och jag kommer inte ens skriva nÄgot i ooc för att dÄ kommer inget hÀnda bara att dÄ jag skrev det sÄ var jag bara sur pÄ allt och alla man om jag blir un bannad sÄ skulle det mena mycket för mig <3

Har du lĂ€rt dig nĂ„gonting efter din ban? ja det kommer jag göra tillexempel inte skriva i ooc dĂ„ jag blir rdmad genom att bara hoppa support och inte göra nĂ„got i ooc och lĂ„ta staffs göra det som ska göra och om bli un bannad sĂ„ kommer jag inte sĂ€ga sĂ„dana saker för att har fĂ„tt mina konsikvenser för det nu vet jag vad jag fĂ„r för konsikvenser sĂ„ kommer ej göra om det lovar dig 🙏 för gillar unive mycket <3

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka