Nekad đ“Ÿđ“žđ“”đ“Șđ“Źđ“Žđ“źđ“· | Medlem ansökning [cmail]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199082552393/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Aleksander

Vad Ă€r ditt discord namn? đ“Ÿđ“žđ“”đ“Șđ“Źđ“Žđ“źđ“·#7498

Vad Àr ditt födelsedatum? 19 Juli 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Alex Mohammed han Àr 23 Är gammal. NÀr han var liten sÄ var han förÀldrar strÀnga med skolan, lÀxor o.s.v. NÀr Alex började pÄ gymnasium sÄ var hans förÀldrar mer strÀnga, Alex har tröttnat pÄ det och ville börja tjÀna pengar online, och inte slösa sin tid pÄ grejer som kommer aldrig hjÀlpa han. Hans förÀldrar var inte glada nÀr de hörde att han hoppade av gymnasium. Han sa till dem '' Om jag kommer inte tjÀna 20 000kr i mÄnaden pÄ det hÀr sÄ gÄt jag tillbaka till gymnasium''. Alex förÀldrar sa ''Okej, men du kommer aldrig att göra det, haha''. Alex var jÀtte arg och ville bevisa att de har fel. Senare den mÄnaden sÄ tjÀnade han 30 000kr, hans förÀldrar var chokade. Men Alex var arg pÄ de fortfarande och flyttar hem ifrÄn efter nÄgra mÄnader.
Alex hade vÀnner som var i det kriminella livet, de sa till Alex ''Sluta med den dÀr online grejen den kommer aldrig funka kom till oss bara''. Han lyssna inte pÄ dem han fortsatt med att tjÀna pengar online och han var stolt över det.
Alex hade det svÄrt i livet för att ingen litade pÄ honom och ingen trodde pÄ saker han sa han skulle kunna ha gjort. Alex mÄl i livet Àr att bevisa alla att dem har fel.

Alex Àr vÀldigt intresserad inom bilförsÀljning och lagning av bilar. Han Àr ocksÄ lite intresserad i kriminalitet, men tÀnker inte pÄ det sÄ mycket.
Alex mÄl i livet Àr att uppnÄ ett bra jobb som man tjÀnar mycket pÄ och leva lÄngt och ett bra liv.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? För att jag har mycket erfarenheter inom RP. Jag kommer hÄlla den sociala rpn, och inte bryta den sÄ att servern inte förstörs. Jag kan se till att folk förstör inte servern sÄ att den sociala och kriminella rpn ska vara bra.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer hÄlla den sociala rpn, och inte bryta den sÄ att servern inte förstörs. Jag kan se till att folk inte förstör server sÄ att en sociala och kriminella rpn ska vara bra. Inte sÀker om jag svara rÀtt.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att bÄda parterna i ett scenario kan vinna.

Hur hittade du Unive? I fivem listan och vÀnner.

nekad utveckla frÄgan Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka