Accepterad đ“œ5. | Medlem ansökning [classic]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198378600792/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad Ă€r ditt discord namn? 𝓜5.#7378

Vad Àr ditt födelsedatum? 31 Maj 2007

BerÀtta om din karaktÀr. Alvin kommer ifrÄn Danmark, han hade en dÄlig uppvÀxt men denna stad har fÄtt hela hans liv att förÀndras, han jobbar pÄ postnord men han vill jobba med nÄtt som fÄr folk att mÄ bra, han vill ha ett jobb som underlÀttar stadens befolkning. Han Àr en vÀldig pÄlitlig karaktÀr att lita pÄ. Han Àlskar att hjÀlpa nya mÀnniskor, han Àr en vÀldigt trevlig kille men om man gÄr pÄ han nerver sÄ ryker han till. Han Àr en hög ljud person. Han Àlskar kvinnor och respekterar dom med hela hans hjÀrta men om dom Àr för uppkÀftiga sÄ kommer han nog brinna till, som sagt han vill hitta kÀrleken men en grej som han Àlskar mer Àn kÀrlek Àr pengar och gör vad som krÀvs för att fÄ dom. Fotboll Àlskar han sÄ mycket det Àr de bÀsta han vet samt att festa och att gÄ till klubben. Alvin kommer frÄn ett land som heter Danmark dÀr han ÀruppvÀxt i men han flyttade frÄn Danmark nÀr han var 10 Är gammal. Alivn fick namnet Alvin ifrÄn sin pappa, men han har ingen kontakt med honom för att han lÀmnade Alvin nÀr han var liten.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag tycker att ska bli medelm för att jag kommer ta RP till ett helt ny nivÄ till servern och jag kommer att RP:a vÀldigt seriöst i min roll och du Àr villig att utföra scenarion Àven om dem inte kommer att vara till fördel, jag har förstÄelse över att det inte alltid kommer att gÄ min vÀg. Varför jag ska bli medlem till servern Àr att jag kommer att komma med en hög kvalite RP mot alla som spelar och, jag har lÀst reglerna i servern och kommer lyda dom för om man inte gör det sÄ blir man av med medlem. Jag Àr Àr ganska bra pÄ RP sÄ jag vet vad som Àr rÀtt och fel. Jag har mycket kunskap om RP i Amerikanska servrar, sÄ svenska servrar e ganksa nytt för mig och vill testa pÄ nÄgot nytt. Jag har spelat pÄ Amerikanska servrar i ca 1 Är nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till server e en bra rp bÄde socialt och kriminellt. Mitt mÄl med mitt rollspel Àr att fÄ folk att mÄ bra och kunna göra roliga saker, Jag vill vara den dÀr personen som folk vÀnder sig till om dom behöver hjÀlp. Jag vill ocksÄ ha roligt med mina polare. Nej det gör jag inte.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? BÄda parterna ska ha kul i scenariot och ingen ska komma utanför, För att rp med bra scenario gör sÄ att man slipper det hÀr med att ta det i support Ä skit efter Ät

Hur hittade du Unive? Genom Kompisar som spelar hÀr!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka