Accepterad đ“œ5. | Ban överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378600792/

Ditt Hex-ID: 110000118ef4958 (Hex)

Vad Ă€r din discord tagg? 𝓜5.#7378

Vem var det som bannade dig? Vet inte

Hur lÄng tid var din ban? Perm

Var Àr du bannad? Discord servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? Att jag har spelat pÄ andra serverar och jag har en förklaring pÄ det som ni ska fÄ höra!!!

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror det banade mig frÄn Discorden för att jag hade en annan server namn i min beskrivning pÄ discord och det va för att min kompis startade en server och han ville ha hjÀlp med sin server sÄ tÀnkte jag att men dÄ kan jag vÀll hjÀlpa han lite med den servern sÄ jag skrev den serverns namn i min beskrivning för att den skulle vÀxa för det var ju min vÀn och det Àr ju klart man stÀller upp för en vÀn och hjÀlper han sÄ en dag sÄ sÄg jag att jag vart banad frÄn unives discord och dÄ började jag tÀnka efter sÄ kom jag pÄ att jag hade min kompis server i min beskrivning sÄ jag fattade till 100% varför jag vart bannad frÄn unives discord men nu sÄ min kompis behöver inte min hjÀlp lÀngre och jag vill tillbaka och rpea pÄ unive igen men för att kunna rpea sÄ mÄste jag vara med i discorden.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det som hÀnde innan jag blev bannad frÄn unives discord va att jag satt i samtal med min kompis han som skulle göra en server han vill prata lite om scripts mm till servern och dÄ tÀnkte jag bara att a men visst kan vi prata om det det Àr inga problem sa jag till han vi satt och pratade i 2 timmar kanske ungefÀr dÀr nÄnting jag var tvungen till att gÄ och Àta för min mamma hade gjort mat Ät mig sÄ jag gick och Ät nÀr jag kom tillbaka till min dator sÄ vart jag banade frÄn unives discord vilket va jÀtte trÄkigt för att jag vill tillbaka och fortsÀtta med rpen pÄ er server har mÄnga gamla vÀnner pÄ den hÀr servern som jag fort farande har kontakt med.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstÄr till 100% varför ni just banade mig vet att man inte fÄr vara pÄ nÄgon annan server om man spelar pÄ just unive men jag tÀnkte bara att jag vill hjÀlpa min kompis med hans server och jag vill ju att alla ska kunna lyckas med det man vill sÄ han bad mig om hjÀlp och jag gick med pÄ att hjÀlpa han med sin server och detta pÄ gick i ungefÀr en veka han vill bara ha stöd frÄn mig och jag var villig att hjÀlpa han med det, och nu nÀr han inte behöver min hjÀlp mer sÄ vill jag börja med min rp igen och som sagt gillar unive för att det var den första rp-servern jag började med rp och lÀrde mig rp pÄ och det var den servern jag fick alla mina rp kompisar bÄde i ingame och ooc.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit banade en gÄng frÄn unives discord och det jag har tagit lÀrdom av Àr att inte hjÀlpa en kompis igen utan att stanna kvar pÄ den servern som passar mig och det Àr unive har spelat pÄ denna servern alla mina rp timmar och har som sagt alla mina vÀnner hÀr och det var den hÀr server som lÀrde mig rp första dagen jag kom in pÄ den hÀr servern sÄ mötte jag en kille som hjÀlpte mig pÄ server han gav mig saker och var snÀll mot mig han gjorde sÄ jag passade in pÄ den hÀr servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha hjÀlpt min kompis med hans rp-server skulle ha stannat kvar pÄ en och samma server sÄ hade inte det hÀr hÀnt.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja att inte göra om det jag gjorde!!!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Yess det gör jag!!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka