Accepterad đ“œ5. | Ansökan till Servervakt [Redz] [Jyazz]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du pĂ„ discord? 𝓜5.#9999

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar : 15:40 till 22:00 Helger : 12:00 till 01:00 UngefÀr!!!

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? AlltsÄ vart bannad för ett tag sedan men allt Àr löst annars sÄ har jag varit pÄ servern sen andra mars 2021

Har mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 45 GÄnger fast vissa Àr felaktiga och vissa Àr nÀr jag var nu till rp

Har du varit blacklistad nÄgon gÄng? Ja

Vad Àr en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig ska vara dÀr tillexempel i ett scenario dÀr det kanske Àr en person som inte alls kan sköta sin rp och har bara en allmÀnt kaosig rp, dÄ ska en servervakt se till sÄ att den har klipp pÄ vad personen har gjort och sedan tar beslutet om man ska svbanna eller kalla pÄ en staff sÄ att staffen kan avgör hur lÄng ban eller hur staffen tÀnker om det!!

Sen sÄklart sÄ ska ju en servervakt tillexempel om jag e pÄ torget som servervakt och ser tvÄ stycken som kanske lallar jÀttemycket buggslÄr varandra och hit Ä dit du ska ju jag som servervakt ta ansvar och kanske ge dom en kick och skriva att dom inte ska lalla för det försÀmrar rp kvaliten jÀttemycket!!

Varför Ă€r just du lĂ€mplig som servervakt och inte nĂ„gon annan? Om jag skulle bli servervakt skulle jag sĂ„klart kicka/banna folk. Jag kommer liksom göra som servervakter ska göra alltsĂ„ hĂ„lla koll sĂ„ allting gĂ„r rĂ€tt till i min omgivning. Som servervakt ska man ju inte Ă„ka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser nĂ„gon som inte följer reglerna sĂ„ slipper jag skriva en /report dĂ„ kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna hĂ€nder. Men om större Ă„tgĂ€rder mĂ„ste göras sĂ„ kontaktar jag sĂ„klart staffs!! + att Jag har en ganska lĂ„ng erfarenhet av RP vet hur man rpar. Gillar att hjĂ€lpa folk. Är vĂ€ldigt aktiv. Kommer fĂ„ bort alla som bara förstör rpn och vill gĂ€rna hjĂ€lpa och lĂ€ra folk hur man rpar. Kommer dva alla onödiga bilar och försöka göra mitt bĂ€sta för att fĂ„ servern sĂ„ bra som möjligt. Jag kan liksom reglerna och kĂ€nner att jag vill ta steget att kunna hjĂ€lpa servern.

Definera med enga ord vad en bra servervakt Àr enligt dig? En bra servervakt gör sÄ att man fÄr bort alla lallare och fÄ in nya personer. Jag tillexempel kommer göra allt jag kan för att fÄ bort alla dÄliga personer som inte beter sig och inte kan rpa. Sen försöka fÄ in nya spelare som Àr trevliga och har en bra rp nivÄ. SÄ det blir sÄ kul som möjligt för alla. Om nÄgon gör nÄgot fel sÄ kommer ju den fÄ en konsekvens och förhoppnings lÀr den sig av sitt misstag. Jag kommer dva alla onödiga bilar som bara Àr lÀmnade för att försöka minska dsynk och minska lagg med mera. jag kommer göra allt för serverns bÀsta sÄ Àr det bara!!

BerÀtta sammanfattad var korruption och abuse Àr, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Abuse kan ske i olika tillfÀllen, tillexempel du kör pÄ en vÀg och du och en annan krockar med varandra dÄ kan det hÀnda att vissa som har perms ingame ressar sig sjÀlva för att slippa ta alvedo eller vÄrd! Korruption Àr typ samma fast korruption kÀnner jag mer som att nÀr man inte kan ta hand om sina perms eller hÄlla dom i styr du gör saker som du inte ska göra med dina perms en servervakt ska se till sÄ att det inte kommer personer Ä förstör men samtidigt sÄ ska ju staffsen ocksÄ ta hand om det men servervakterna ska vara dÀr som en andra hand om inte det Àr nÄgon staff i nÀrheten!!!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka