Nekad đ“›đ“Čđ“Żđ“źđ“» | Medlem ansökning - William 07

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

!Adam.

Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199179083018/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Adam lundahl

Vad Ă€r ditt discord namn? 𝓛đ“Čđ“Żđ“źđ“»#9999

Vad Àr ditt födelsedatum? 3 Mars 2008

BerÀtta om din karaktÀr. KaraktÀren heter dÄ Cole hassan Àr frÄn landet nere i skÄne lite bit ifrÄn svalöv. Hans uppvÀxt var lite sisÄdÀr hans förÀldrar var drog och alkohol missbrukare. Hela Cole uppvÀxt var ett misÀr han hade det svÄrt med kompisar och liknande. NÀr han var 12 ca i mÄlbrottet sÄ dog bÄda hans förÀldrar en kvÀll i en bilolycka nÀr hans förÀldrar var pÄverkade. DÄ har han bott i ett barnhem dÀr de rent ut sagt varit kaotiskt. Han bodde pÄ flera olika hem men ingen kunde hantera honom. Det startade i att han börja i ett drogmissbruk i 20 Ärs Älder. Det va mycket festande och liknande. NÀr han blev 23 kom han ut ur drogmissbruket. Han kÀnde att han behövde ett jobb. SÄ han valde att jobba som ngt man ej behövde utbildning till eller bara en liten utbildning. SÄ han kÀnde att portvakt var det perfekta jobbet. Han hade ett perfekt lÀge att ha en bra kontakt med kriminella samtidigt att bara stÄ och jobba. Han kunde sÀlja sin grejer bara genom en handskakning nÀr nÄgon ska in pÄ klubben. Han Àr en hÄrd, trevlig person om du Àr trevlig tillbaka och sen, och vÀldigt kÀnslosam pga av sin tuffa uppvÀxten. Han jobbade pÄ nattklubben i 12 Är. Sedan blev han sparkad hans chef kom pÄ han. Han hamnade i pengakris situation dÀr han nu behövde pengar sÄ nu började han sÀlja igen. Han började gömma sig pÄ ett bÀttre sÀtt för att polisen var efter han. Men det kunde inte göra sÄ att han tappade pengarna. Han anlitade springisar för att dem skulle kunna sÀlja Ät han. Men han betala inte dem utan gjorde sig av med dem det var sÄ polisen kom efter han. Han sÀljer idag och Àr svÄrt konkurrerande med polisen. Han har grovt efterlyst och skall dÀrför lÀmna staden. Han söker sig till en trygg stad som han kan vara sig sjÀlv i.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag började spela FiveM för ett par mÄnader sedan efter jag börja med det har jag bara fortsatt och fortsatt spelar det ungefÀr varje dag, Kommer vara aktiv pÄ servern ofta, Min karaktÀr passar bra till Unive Vill gÀrna fÄ ett nytt jobb fÄ in en
bÀttre ekonomi, SÄ man t.ex har rÄd med en ny bil för det Àr mitt intresse och man kan fÄ ett
bÀttre liv. DÀrför att den har en stor spelarnas vilket göra att man kan fÄr en bÀttre rpstund och den har vÀldigt trevliga staffs som hjÀlper dig nÀr du behöver hjÀlp, den har jÀtte bra rp:nivÄ pÄ servern vilket ocksÄ gör att man har roligt, den har ocksÄ helt sjuka scrips.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bar miljö och bar scenmarion, jag har spelat pÄ unive sen 21 september typ och jag har tagit lite pauser men nu vill jag komma tbx igen och göra sÄ bra scenarion som möjligt.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? alltsÄ att inte man hela tiden ska göra ett scenario som min karaktÀr vinner hela tiden, jag ska gör sÄ att alla som Àr med i scenariot ska tycka att det ska vca kul.

Hur hittade du Unive? jag har spelat det lÀnge men jag Hittade det via Drobz och dÄ laddade jag hem det sen sÄ har jag bara spelat hÀr sen dess. det va mÄnga som sa att det va en bra server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka