Accepterad đ“—$ 𝓙đ“Șđ“·đ“·đ“ź | Ansökan till Staff [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal vĂ€ljare
    0
  • Omröstningen stĂ€ngd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
86
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Anders

Ditt discordnamn: hsjanne

Ange ditt födelsedatum 13 April 2006

Varför ska just du bli staff? En anledning till att jag vill bli staff Àr att jag ser dagligen mÄnga som bryter mot större regler pÄ servern som inte fÄr sitt straff och jag kÀnner att jag har drivet till att se mycket som hÀnder och kunna hjÀlpa servern mycket.

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? Jag tycker att allting pÄ unive Àr bra men en sak jag hade kunnat sÀga att jag hade velat bÀttra pÄ Àr support. Varje gÄng jag sÀtter mig i support kan det ibland ta upp till 1-2 timmar innan man fÄr hjÀlp och det tycker jag sjÀlv Àr en stor nackdel.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? Hur dom andra i teamet hade kunnat hjÀlpa till med support Àr att man kanske kommer överens med varandra om vilka tider man ska sitta i support och sÄ kan man dela upp det sÄ alla sitter lite i support om dagen sÄ dÀr alltid sitter nÄgon sÄ folket i servern kan fÄ den hjÀlp dom behöver. Jag tycker ÀndÄ det Àr en bra ide men vem vet det kanske inte hÄller i lÀngden men jag ska göra allt jag kan för att folk ska sluta klaga pÄ att det inte sitter nÄgon i support.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? En stor del i arbettet Àr att vara trevlig sjÀlv har jag möt mÄnga staffs som hotar en och Àr lÄngt ifrÄn glada och sjÀlv tycker jag inte att det funkar folk lyssnar och Àr 10 gÄnger trevligare mot en om man sjÀlv Àr trevlig tillbaka. En annan sak Àr att man ska (alltid) ha bra och tydliga bevis om man ska ge nÄgon en ban och inte bara banna vem som helst som man tycker gör fel om man inte har tex (klipp). En till sak Àr att man kan be mÀnniskan som har bruttit mot en regel att hoppa in i support och börja allting dÀr ifrÄn och dÀr Àr det ocksÄ otroligt viktigt att man Àr trvlig för dÄ kommer allting gÄ mycket lÀttare och kanske till och med att den som bruttit mot reglerna erkÀnner direkt om man inte har klipp pÄ det.

Hur ska du lÀgga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag spelar minst 10 timmar om dagen sÄ jag Àr vÀldigt aktiv specielt pÄ kvÀllarna sÄ jag hade nog kört att jag spelar kanske 1-2 timmar och sen sitter 1 timme support och fortsÀtter sÄ hela dagen. Men jag kan Àven ta ansvar att ta mycket reports och support Àrenden sent pÄ kvÀllarna pÄ helger tex runt 00-05 pÄ nÀtterna dÄ det brukar vara snÄlt om resurser dÄ.

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag började spela pÄ unive för ungefÀr ett Är sedan sen tog jag en paus och nu har jag spelat i drygt 2 mÄnader nÀst in till varje dag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har faktiskt aldrig varit staff innan men jag kÀnner att det Àr ett jobb som hade passat mig utmÀrkt och jag Àr vÀldigt bra pÄ att se saker som Àr fel. Men jag har dock studerat staff arbetet mycket genom att kolla pÄ youtube och liknande dÄ jag tycker det Àr spenande. Jag gör Àven denna ansökan mycket för att jag tycker att det vore interssant att vara staff och för att jag vill kunna hjÀlpa till pÄ servern och jag ser mycket fel andra gör som jag tror att jag hade kunnat bÀttra pÄ. Jag vill Àven bli staff för att jag tycker att jag har börjat tröttna pÄ att rpa den senaste tiden sÄ vill prova pÄ nÄgot annat pÄ unive dÀrför valde jag att skriva denna ansökan.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Nej jag tror nog att jag klarar av det mesta.

Accepterad av Philip320.
VĂ€lkommen till Staff-Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka