Accepterad đ“—đ“źđ“Șđ“­đ“Œđ“±đ“žđ“œ 𝓙đ“Șđ“·đ“·đ“ź | Medlem ansökning [svantii]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
86
Reaction score
1
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Anders

Vad Àr ditt discord namn? hsjanne

Vad Àr ditt födelsedatum? 13 April 2006

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Jan Berg 22 Är gammal

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? snÀll, hjÀlpsam, arbetsglad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: Jans bakgrund har handlat mycket om att försöka hitta folk att hÀnga med,Àven om det inte alltid varit sÄ lÀtt för honom sÄ ger han inte upp. Han har ocksÄ jobbat mycket med att spara ihop till sin dröm bil. Hans framtidsplaner Àr att fÄ jobba med det han alltid drömt om, alltsÄ sÀlja bilar. Han Àlskar bilar och han Àlskar Àven att jobba, han tycker att jobbet Àr som en sÀker plats för honom, men det har tyvÀrr gett han nÄgra konsekvenser, bland annat har han just nu bÄde knÀ- och ryggproblem. Detta har pÄverkat honom ganska mycket dÄ han inte kan jobba lika mycket och Àven inte med de sakerna som han vill göra mest, alltsÄ till exempel byta dÀck eller jobba mycket under bilen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bÄde seriös rp och mycket humor. Jag kan Àven bidra med mycket hjÀlp Ät andra spelare/personer.

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ibland lÄter motstÄndaren vinna för att hÄlla scenariot roligt.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Ja jag har blivit bannad tidigare och jag har tagit stor lÀrdom av mina tidigare bans och har aldrig blivit bannad av sam anledning upprepande gÄnger.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? VDM Àr att man inte fÄr anvÀnda ett fordon som ett vapen pÄ nÄgon annan som att t.ex köra över dom. RDM Àr att man inte för skuta eller slÄ nÄgon utan nÄgon anledning.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej jag kÀnner att jag har berÀttat allt som Àr nödvÀndigt att veta.

Nekad.
Anledning: bannad fÄr göra ny efter unban

Du fÄr ansöka igen om 24h. Lycka till nÀsta gÄng!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka