Accepterad đ“–đ“žđ“đ“Ł | Medlem ansökning - William 07

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199207201326/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Arshin

Vad Ă€r ditt discord namn? 𝓖𝓞𝓐𝓣#1111

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Abdi Larsson och Àr 22 Är.
Han gillar att hÄlla pÄ med importer och att byta bilar.
Tidigare har Abdi varit pÄ den kriminella sidan och valde att sluta.
Hans förÀldrar höll pÄ med kriminaliteten nÀr Abdi va liten.
SÄklart sÄ visste ju inte Abdi vad hans förÀldrar vad han höll pÄ med nÀr han var lite.
Men nÀr Abdi började bli Àldre började han fatta men han ifrÄgasatte ej sina förÀldrar.
Han vill börja jobba pÄ mekonomen som sitt första jobb.
NÀr Abdi var liten hade han en fyrhjuling som hade 60 hÀstkrafter.
TyvÀrr Àr bÄde Abdis förÀldrar inte med oss lÀngre... Som sagt höll Abdis förÀldrar pÄ mycket med gÀngkriminalitet.
Tills idag vet fortfarande inte Abdi varför hans förÀldrar Àr döda...
Abdi kommer att försöka fÄ en flickvÀn.
Abdi Àr en vÀldigt trevlig person.
Men ifall man kaxar mot Abdi kaxar kan tillbaka.
Abdi vill försöka bilda en familj dÄ han tidigare ej haft ett personer som stÄr upp för han.
Han har mÄnga vÀnner i staden och har kommit igÄng med att skaffa nya vÀnner tills han flyttat hit.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? Jag har varit medlem pÄ unive i ungefÀr 1 Är innan detta och detta Àr första gÄngen jag fÄ indragen medlemskap och dÄ jag ej riktigt varför...
Jag har haft en massa roliga minnen med unive sedan innan.
Jag tycker att unive Àr en bra server med mÄnga bra RPare samt mÄnga aktiva spelare inne pÄ servern.
Jag kan alla regler och kommer att bidra med de

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli vÀldigt utvecklade och kreativa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för bÄde parter sÄ att bÄda sidorna har en chans och att bÄda tycker att det Àr roligt.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag kommer att göra roliga scenarion som ska bli vÀldigt utvecklade och kreativa, Sedan kommer jag göra scenarion fair för bÄde parter sÄ att bÄda sidorna har en chans och att bÄda tycker att det Àr roligt.

Hur hittade du Unive? Jag har ju som sagt spelat hÀr i ett tag och nÀr jag hittade unive var nÀr min kompis började spela hÀr i ungefÀr Agusti och dÄ hade jag redan GTA och provade köra och tyckte att det var roligt. Samt att jag hade kolla pÄ mÄnga youtubers och streamers spela pÄ unive. Det var sÄ jag hittade mitt intresse för unive RP

Tillbaka