Nekad đ“–đ“žđ“đ“Ł | Ban överklagan

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
65
Reaction score
4
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207201326/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a52ba2e

Vad Ă€r din discord tagg? 𝓖𝓞𝓐𝓣#1111

Vem var det som bannade dig? andrej*low#7051

Hur lÄng tid var din ban? 10 dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? c logg

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig?
Jag gjorde ett dumt val vilket va att combat logga. Jag fuckade upp helt och Ängrar det sÄÄÄÄ mycket. Vet att jag gjorde fel och vill kunna verkligen visa vad jag fÄr för, Detta Àr inte den RPn jag vill bidra med som jag har gjort. Jag vill verkligen kunna spela och ha roligt pÄ unive. Detta som jag gjorde va ej roligt för bÄda parterna vilket jag nu inser efterÄt. MÄlet med denna ban samt indragen krim va att jag skulle lÀra mig. DÀrför skulle jag vilja ha en till CHANS att kunna visa att jag verkligen lÀrt mig av mina misstag. Det va jÀtte dumt av mig att combat logga. Fattar verkligen varför staffs valde att banna mig och det Àr endast för jag ska lÀra mig.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad.
Vi var hemma i vÄrat gÀng hus och fick ett samtal av Westside Connections dÄ dom ville att vi skulle komma hem till dom och prata om lite saker, eftersom vi Àr bra vÀnner med Westside sÄ sÀger vi sÄklart okej till detta och Äker hem till dom Jag och mina vÀnner Àr nu dÄ hemma hos Westside Connections och snackar om lite deals angÄende gÀngkrig, dÄ fÄr vi ett erbjudande av Westside att vi kan fÄ ett vapen om vi hjÀlper dom fÄ fram en person frÄn Vagos dÄ dom har gÀng krig, vi tackar dÄ ja och vÀljer att fÄ fram en person frÄn Vagos. Efter vi har varit hemma hos dom sÄ Äker vi ivÀg mot Vagos vilket Àr i Grove Street, mÄnga av gÀngen vi sjÀlva har problem bor dÀr och medans vi Àr i Grove Street och Àr pÄvÀg till Vagos dÄ ser vi en bil som varit och skottat mot hos hemma vid vÄrat hus. Vi ser dÄ att denna bilen vÀnder och börjar följa efter oss, dÄ vÀljer Àven vi att vÀnda och köra ivÀg. Bilen börjar sedan jaga mig och mina vÀnner och nÀr vi ungefÀr Àr utanför gamla Vianor sÄ vÀljer jag dÄ att clogga innan dom hann o kidnappa mig. Detta va dÄ ett vÀldigt dumt val av mig att göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel?
Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan inte sÀga nÄgot annat Àn att jag gjorde fel i detta scenario, jag kan inte skylla pÄ nÄgon annan dÄ jag Àr medveten om att det jag gjorde vart 110% fel, skulle jag fÄ en ny chans kommer inte detta hÀnda igen och jag ska absolut förbÀttra mig. Detta vart ett dÄligt beteende av mig och ska inte ske igen!

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du?
10+

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans.
Jag kommer ihÄg nÀr jag va ny till unive och min kompis hade gett mig en jaktkniv. (vilket jag ej visste man inte fick ha) Jag kommer in pÄ unive en helt vanlig dag och sen skriver en staff /m till mig ta ner kniven. DÄ jag hade spawnats med kniven i handen. Jag visste ej vad det menades med m sÄ jag sprang runt och id peakade efter vem det va som höll i en kniv. (jag trodde /m va ooc) Sedan blev jag bannad i 11 dagar. Jag valde att vÀnta ut min ban till sista dagen dÄ jag gjorde en ban överklagan och den blev godkÀnd. Sedan gick jag in pÄ unive och började rpa igen samt slÀngde ut kniven. Sedan dess har det ej skett igen.
Jag har blivit bannad lite mer Àn 10 gÄnger men vissa Àr dÄ felaktiga, men denna bannen Àr inte en av dom. Jag har tagit lÀrdom av alla mina banns och lÀrt mig att inte göra om samma misstag, nu nÀr jag gjort detta felet ocksÄ och lÀrt mig att det inte vart sÄ himla smart gjort dÄ konsekvenserna inte Àr roliga, jag kommer absolut verkligen INTE göra om detta igen, Ängrar mig stort dÄ detta bara drabbar mig. Om jag fÄr en ny chans kommer jag bevisa för hela teamet att detta vart första och sista gÄngen jag cloggar!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda?
jag vet sjĂ€lv inte varför jag valde att clogga, men jag hade ju absolut kunnat skita i o göra det sĂ„ hade inte detta hĂ€nt, kunde istĂ€llet fortsatt att rpa klart scenariot och det som hĂ€nt ig hade fĂ„tt hĂ€nde. Hade kunnat göra mycket annorlunda men av nĂ„gon anledning gjorde jag inte det... Ångrar det sĂ„klart redan och ska visa mig bĂ€ttre framöver!

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban?
Ja. Jag har lÀrt mig efter mina misstag och detta kommer ej ske igen. Vill verkligen fÄ det roligt för bÄde parterna.

Har du lÀst vÄra regler?
Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den?
ja

Senast Àndrad:
c logg Àr ej ok det vet du, c logg Àr inget unive stöttar och c logg Àr ett stort regelbrott! du fÄr vÀnta ut din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka