- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 4
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207201326/
Ditt Hex-ID: steam:11000014a52ba2e
Vad Ă€r din discord tagg? đđ€đđ©#4599
Vem var det som bannade dig? San#2965
Hur lÄng tid var din ban? 10 dagar
Var Àr du bannad? FiveM Servern
Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? grov suntförnuft, skjuter hejvilt som polis 10 dagar av san
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag fuckade upp helt jag va helt borta och började skjuta mot hans dÀck utan nÄgon social rp alls. Jag kommer inte göra om det jag gjorde idag dÄ det var vÀldigt grovt och dumt.
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega ello johansson var ute och patrullera som polis,
Först stannade vi en kille dÄ kan fortkörde och gav han en muntlig varning.
Sedan började vi Äka till groove street och min kollega Ello sa att det skjöts.
Sedan Äkte vi till skottlossningen bad om förstÀrknig men ingen anslöt sig dit.
Sedan mÀrker vi att det ligger döda kroppar inne i Franklins hus.
Sedan kommer en blÄ truck och börjar skjuta dem som blivit nerskjutna samtidigt vi pratar med en av de som lever.
Vi ber om förstÀrkning igen men ingen ansluter sig.
Vi vÀljer att börja söka igenom folk sedan be dem avlÀgsna frÄn platsen dÄ det var för kaosigt.
Jag och min kollega springer till en bil och ber dem hoppa ut ur bilar.
Sedan kör de pÄ min kollega och jag börjar skjuta mot hans dÀck.
Sedan blir jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.
Det var jag som började skjuta helt vilt utan nÄgon suntförnuft alls.
Denna ban var rÀtt beslut av san och san gjorde perfekta beslutet att banna mig.
Jag har tagit in detta och nÀsta gÄng kommer detta inte att ske igen
Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för combat logg dÄ det ocksÄ var vÀldigt grovt.
Jag valde att combat logga som var dumt som fan.
Sedan den bannen har det inte skett och ska inte hÀnda igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha mer social RP och gjort /me drar ut istÀllet dÄ hade det varit mer socialt.
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja verkligen. Jag kommer inte göra om detta regelbrott och tÀnka nÀsta gÄng innan jag skjuter alls.
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: steam:11000014a52ba2e
Vad Ă€r din discord tagg? đđ€đđ©#4599
Vem var det som bannade dig? San#2965
Hur lÄng tid var din ban? 10 dagar
Var Àr du bannad? FiveM Servern
Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? grov suntförnuft, skjuter hejvilt som polis 10 dagar av san
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag fuckade upp helt jag va helt borta och började skjuta mot hans dÀck utan nÄgon social rp alls. Jag kommer inte göra om det jag gjorde idag dÄ det var vÀldigt grovt och dumt.
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag och min kollega ello johansson var ute och patrullera som polis,
Först stannade vi en kille dÄ kan fortkörde och gav han en muntlig varning.
Sedan började vi Äka till groove street och min kollega Ello sa att det skjöts.
Sedan Äkte vi till skottlossningen bad om förstÀrknig men ingen anslöt sig dit.
Sedan mÀrker vi att det ligger döda kroppar inne i Franklins hus.
Sedan kommer en blÄ truck och börjar skjuta dem som blivit nerskjutna samtidigt vi pratar med en av de som lever.
Vi ber om förstÀrkning igen men ingen ansluter sig.
Vi vÀljer att börja söka igenom folk sedan be dem avlÀgsna frÄn platsen dÄ det var för kaosigt.
Jag och min kollega springer till en bil och ber dem hoppa ut ur bilar.
Sedan kör de pÄ min kollega och jag börjar skjuta mot hans dÀck.
Sedan blir jag bannad.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban.
Det var jag som började skjuta helt vilt utan nÄgon suntförnuft alls.
Denna ban var rÀtt beslut av san och san gjorde perfekta beslutet att banna mig.
Jag har tagit in detta och nÀsta gÄng kommer detta inte att ske igen
Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+
Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Innan har jag blivit bannad för combat logg dÄ det ocksÄ var vÀldigt grovt.
Jag valde att combat logga som var dumt som fan.
Sedan den bannen har det inte skett och ska inte hÀnda igen.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ha mer social RP och gjort /me drar ut istÀllet dÄ hade det varit mer socialt.
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja verkligen. Jag kommer inte göra om detta regelbrott och tÀnka nÀsta gÄng innan jag skjuter alls.
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja