Accepterad đ“–đ“žđ“đ“Ł | Ban överklagan [RAZIK]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
65
Reaction score
4
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199207201326/

Ditt Hex-ID: 11000014a52ba2e

Vad Ă€r din discord tagg? 𝓖𝓞𝓐𝓣#1111

Vem var det som bannade dig? razik

Hur lÄng tid var din ban? 3 dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stĂ„r det som exakt anledning till din ban nĂ€r du försöker komma in? BanID: odskwy Anledning: Powergaming, voltar och kör vidare utan att rpa pĂ„ skador GĂ„r ut om: 2 dagar 23 timmar 54 minuter Placerad av: RAZIK ◣ㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀㅀ◹ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den pĂ„ unive.se/bannad 💡 Se till att lĂ€sa vĂ„ra regler pĂ„ unive.se/regler för att undvika att bli avstĂ€ngd. 💚 MĂ„let med den hĂ€r avstĂ€ngningen Ă€r att du ska lĂ€ra dig.

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde typ en halv volt och sedan började köra efterÄt.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Skulle köpa utrustning till att göra rÄn sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag som gjorde fel. Även ifall jag landade mjukt sĂ„ var det dĂ„ligt av mig att börja köra direkt efter.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. blivit bannad en gÄng nÀr jag körde snabbt i staden. DÀrefter lÀrde jag mig vad jag skulle göra bÀttre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja. skulle varit kvar och rpat pÄ skadorna en liten stund till.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? det va dumt gjorde och jag ska lÀra mig attt RPa bÀttre till nÀsta gÄng. NÀsta gÄng kommer jag ta det mer seriöst, just hÀr va jag lite stressad pga av att jag ville göra rÄnet sÄ fort sÄ möjligt

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ja

FörstÄr dig i din situation, volten var Àven ganska mjuk men tÀnk pÄ hur du rp:ar i framtiden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka