- Meddelanden
- 65
- Reaction score
- 4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Arshin
Ditt discordnamn: đđ€đđ©#4599
Ange ditt födelsedatum 2008
Varför ska just du bli staff? Jag Àr spelar aktivt pÄ servern.
Jag har mycket motivation och driv att bli staff just nu.
Har rpat pÄ servern i 2 Är nu och jag kÀnner att jag kan reglerna bra samt att jag vill börja göra nÄgot nytt.
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? rÀtt sÄ aktiv, varje dag om det inte Àr nÄgot hinder i vÀgen
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 2 Är
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Jag har tidigare gjort en staff ansökan men den nekades pga av att jag inte bumpade
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? nej
Ditt discordnamn: đđ€đđ©#4599
Ange ditt födelsedatum 2008
Varför ska just du bli staff? Jag Àr spelar aktivt pÄ servern.
Jag har mycket motivation och driv att bli staff just nu.
Har rpat pÄ servern i 2 Är nu och jag kÀnner att jag kan reglerna bra samt att jag vill börja göra nÄgot nytt.
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? rÀtt sÄ aktiv, varje dag om det inte Àr nÄgot hinder i vÀgen
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? 2 Är
Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, Jag har tidigare gjort en staff ansökan men den nekades pga av att jag inte bumpade
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? nej
Senast Àndrad: