Nekad đ“–đ“žđ“đ“Ł | Ansökan till Servervakt [Sather]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Arshin

Vad heter du pĂ„ discord? 𝓖𝓞𝓐𝓣#1111

Ange ditt födelsedatum 14

Mellan vilka tider kan du oftast spela? MÄndag 14:00 - 04:00
Tisdag 14:00 - 04:00
Onsdag 14:00 - 04:00
Torsdag 14:00 - 04:00
Fredag 14:00 - 04:00
Lördag 14:00 - 04:00
Söndag 14:00 - 04:00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? sen agusti förra Äret

Har mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/6621181f79134c91206857eb60aa3699 11 bans

Har du varit blacklistad nÄgon gÄng? Nej

Vad Àr en servervakt enligt dig? En Servervakt Àr oftast en lojal spelare som bryr sig om mycket om folk som bryter mot regler. En servervakt borde kunna alla regler utantill och vet hur man rpar vettigt. En servervakt Àr bra ifall inte tillexempel att staffsen Àr upptagna med lite andra grejer och inte svarar report och dÄ kan en servervakt kan stÀnga / banna av en person i 1 timme. Jag tycker att sv Àr Àr ganska viktigt för dÄ det finns möjlighet att folk som Àr nya gör regelbrott eller gÄr in för att lalla, eftersom Unive roleplay Àr en publick server kan vem som helst gÄ in och lalla dÄ Àr servervakter dÀr för att stoppa sÄnna personer som Àr inne för att förstöra för andra.

Varför Àr just du lÀmplig som servervakt och inte nÄgon annan? Jag kÀnner att jag Àr erfaren dÄ jag har varit servervakt i ungefÀr 4 mÄnader dÄ jag kan mycket om alla kommandon samt vad man ska göra och inte göra, kÀnner att pÄ en vanlig dag att jag möter mÄnga personer som ej sköter sig och förstör t.ex att vdma pÄ piren och sÄdant. Som servervakt vill jag hjÀlpa till att göra unive en bÀttre plats dÀr all RP Àr seriös. Jag villl hÄlla rpn seriös dÄ det blir roligare att rpa.

Definera med enga ord vad en bra servervakt Àr enligt dig? En bra servervakt Àr en person som ej bryter mot regler som kan rpa med en hög nivÄ. En servervakt ska kunna regler till början och botten.

BerÀtta sammanfattad var korruption och abuse Àr, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption Àr nÀr en person abusar sina perms för att t.ex kunna vinna scenarion samt kunna försöka komma lÀngre fram med sin rp igenom att anvÀnda sina perms, som servervakt har man ansvaret att inte abusa sina perms.

Övriga SV kommandon

/Sv (man skriver i servervakt chatten)
/Revive (man revivar sig sjÀlv och fÄr mer hp)
/trust (man trustar en person sÄ man kan slÄ de)
/svban (tid) - (anledning) /bannar en person i 1 timme
/clearchat (tar bort allt i chatten)
/kick kickar en person ut ur unive
/clearchatforall
/detrust untrustar en person

+rep kan reglerna och Àr vÀldigt kunnig inom sv

Din servervakts ansökan har blivit Nekad
TrÄd lÄst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka