Accepterad đ“‘.𝓔.𝓝.𝓖.𝓐.𝓝 | Medlem ansökning [Taxi]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Jag heter Kalle

Vad Àr ditt discord namn? begnich

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Sam Svensson och Àr född 1995. Sam har under hela sitt liv levt i den kriminella vÀrlden och nÀr han var 17 sÄ gick han med i sitt första gÀng ``Loyal To FamiliaŽŽ. Efter en mÄnad typ sÄ splitrades gÀnget upp och Sam gick vidare i livet och hade planer pÄ att leva lagligt. Sam sökte jobb pÄ Mekonomen eftersom att hans vÀn hade nyligen blivit chef. Han fick jobbet men började snabbt tröttna pÄ de lÄnga dagarna och de dÄliga lönerna. Sam trÀffade nya vÀnner som introducerade han till ett nytt gÀng. Platinaz. Platinaz gjorde sÄ att Sam blev helt galen och började med det kriminella igen. Sam hadde en bÀsta vÀn som dog i ett gÀngkrig och i samma veva sÄ Äkte Sam in pÄ kÄken. PÄ fÀngelset sÄ fick sam behandling. Efter hÀndelsen med sams vÀn som dog sÄ valde Sam att gÄ den lagliga vÀgen eftersom att han ville inte att hans mamma skulle behöva fÄ ett samtal om att han var död. Nu sÄ ska sam försöka fÄ ett jobb och tjÀna sina första vita pengar pÄ lÀnge...

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra till en bra rp nivÄ och jag kommer se till sÄ att alla som rpar med mig ska ha det roligt och kÀnna att de fÄr en chans att visa sin rp. Jag kommer göra roliga senarion och se till sÄ bÄda sidor av rpn det vill sÀga bÄde poliser osv och de kriminella har det roligt i mina rp senarion. jag kommer göra allt jag kan för att nya spelare ska ha roligt pÄ servern och lÀra sig rpa pÄ ett bra sÀtt.

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ska rpa sÄ att bÄda sidor ska ha det roligt alltsÄ man ska inte spela bara för att man sjÀlv ska vinna utan tex om du blir tagen av polisen sÄ ska du spela med dem och gÄ pÄ förhör osv.

Hur hittade du Unive? Mina vÀnner visade mig denna server för typ ett Är sedan och det Àr det bÀsta som hÀnt mig <3

Nekad. Verkar helt ointresserad för att bli medlem Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nÀsta gÄng

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. t
trÄd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka