Inaktuell đ“‘.𝓔.𝓝.𝓖.𝓐.𝓝 | Ansökan till Staff

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: begnich

Ange ditt födelsedatum 19 Oktober 2023

Varför ska just du bli staff? Hej! Jag vill bli en del av staff-teamet eftersom jag var helper förut och jag tyckte att det var roligt att vara en del ut av unives staff team. jag valde att avgÄ eftersom jag ansÄg att jag inte hadde tiden för det jobbet just dÄ eftersom jag jobbade och skulle resa bort ganska mycket! Nu Àr jag tillbaka framför datorn och kÀnner att det skulle vara kul att komma tillbaka nu eftersom jag har mer tid att lÀgga pÄ mitt staff-jobb. jag kommer vara mycket aktiv och jobba flitigt under de timmarna som jag Àr inne pÄ servern. Jag kommer ha med mig ett glatt humör och en god ton nÀr jag gör mina staff jobb och kommer se till sÄ alla trivs pÄ unive. jag kommer att jobba med hÄlla servern ren frÄn folk som förstör genom att ge dem /ban eller möjligtvis en /kick om de gör regelbrott. jag kommer alldrig ge en spelare en ban eller kick som ett straff utan som en tid som de kan lÀra sig pÄ och tÀnka efter vad de gjorde för fel. jag vill bli "Helper" eftersom jag gillar att se unive utvecklas och dÄ kan jag som helper hjÀlpa till pÄ servern sÄ som forumet medans de högre uppsatta och utvecklarna ska kunna utveckla servern och inte behöva tÀnka pÄ spelarna. jag kÀnner mig motiverad till att bli staff igen och kunna ta nya tag inom min staff kariÀr med nya krafter och mer tid. jag kommer försöka jobba flitigt under de timmarna som jag Àr online och försöka hjÀlpa servern sÄ mycket som det gÄr :)

Vad tycker du inte fungerar pÄ Unive? Jag tycker att det Àr för lalligt och för lite staffs för att kunna hÄlla koll pÄ alla stÀllen sÄ jag vill bidra och hjÀlpa till och hÄlla koll pÄ de stÀllen som Àr lalliga

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nÀmnde ovan? Jag kommer att specca sÄ mycket som det gÄr och inte vara rÀdd för att ta de ÄtgÀrder som krÀvs.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt Àr det för dig att agera professionellt? Man ska hÄlla en proffsig nivÄ nÀr man pratar med spelarna och vara tydlig och lyssna pÄ vad de har att sÀga och försöka vara sÄ trevlig som man kan.

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? typ 6timmar

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? jag har spelat pÄ unive i typ snart ett Är med lite pauser. jag har 1k+ timmar pÄ fivem och de flesta av de timmarna Àr pÄ unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja! Som sagt sÄ har jag varigt Helper innan pÄ unive och har mycket bra erfarenheter inom kommandon HÀr Àr alla kommandon jag kan:/togglename dÄ ser du spelarnas namn över deras karaktÀrer.
/sqlban (id) (anledning) (lÀngd) och det anvÀnder du om du ska banna nÄgon i lÀngre tid.
/svban (id) (anledning) det anvÀnder du om du ska banna nÄgon lite kortare tid i 60 min.
/goto (id) det anvÀnder du nÀr du ska gÄ till en person eller teleportera dig kanske Àr bÀttre att sÀga.
/clearinventory (id) dÄ rensar du en persons inventory.
/ped du ger en person en ped menu sÄ han eller hon kan byta ped eller skaffa ped om dom har betalat för det.
/giveitem (id) du ger en person ett föremÄl.
/givecash (id) du ger en person pengar.
/sqlunban (hex id) man unbannad nÄgon frÄn servern
/ooc du skriver i en chatt som alla pÄ hela servern kan se och dÄ skriver du tex sluta spamma twitter!
/tpm du teleporterar dig dit du har sÀtt ut en markering.
/bring du teleportera en person till dig
/freeze (id) du fryser en person sÄ dom inte kan röra sig.
/noclip du gör dig osynlig och sÄ du kan flyga runt i luften detta kan vara bra att anvÀnda nÀr du ska titta pÄ nÄgot scenario.
/unfreeze (id) du gör sÄ den personen du fryst inte Àr fryst lÀngre.
/kick (id) (anledning) det anvÀnder du dig av nÀr du ska ge en person en varning
/dv du tar bort en bil och det ska man anvÀnda om det har stÄtt en bil AFK ett tag
/setjob (id) (jobb) det anvÀnder du om du ska ge nÄgon ett jobb tex om nÄgon har visat bevis pÄ om hans jobb har buggar bort.
/sv dÄ skriver du i en chatt som bara dom som Àr sv eller högre kan se
/sc du skriver du i en chatt som bara helpers eller högre kan se
/skin (id) du ger en person skin menu sÄ han eller hon kan Àndra saker pÄ sin karaktÀr.
/spec (id) du spexar nÄgon spelare dÄ menar jag att du tittar pÄ nÄgon spelare nÀr han rpar.
/who (id) du kollar vad person har för roller.
/specoff du gör sÄ du inte specar den personen lÀngre.
/m (id) du skickar ett meddelande till en person som bara han eller hon kan se
/announce man skriver ut en viktig sak i chatten som alla pÄ hela servern kan se.
/spec sÄ fÄr du upp en lista dÀr du ser alla du kan speca tror jag.
/sqlbanoffline (hex id) (anledning) (lÀngd) dÄ bannar man nÄgon som Àr offline och inte rpar.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Nej! jag Àr beredd att ta alla uppdrag jag fÄr.

SĂ€tter denna pĂ„ ”inaktuell” dĂ„ en rensning sker. Var vĂ€nlig och skicka in en ny staff ansökan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka