Accepterad đ“‘.𝓔.𝓝.𝓖.𝓐.𝓝 | Ansökan till Servervakt [Pongyman]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du pÄ discord? begnich

Ange ditt födelsedatum 26 Oktober 2023

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar- 16:00-21:00
Helger-14:00-04:00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Runt ett Är med pauser

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 20 gÄnger Det gÄr inte att klistra in en bild men typ 15 av de ban Àr nÀr jag var ny ock inte kunde reglerna eller nÀr jag har blivigt felaktigt bannad.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt Àr en person/spelare som har ett fÄtal perms som man anvÀnder nÀr man ser regelbrytare, en servervakt ska ej leta aktivt efter lallare utan tar ÄtgÀrder pÄ de man ser under rpns gÄng. en servervakt har uppgiften att hÄlla serven ren ifrÄn lallare och hjÀlpa till att tex dva de bilar som stÄr ivÀgen och kicka, banna de regelbrytare som man ser.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? jag skulle kunna hjÀlpa att fÄ bort lallare som förstör för andra pÄ servern. Jag skulle kunna fÄ bort onödiga bilar pÄ motorvÀgen som bara förstör och gör onödiga Staff reports om att de krockat in i en bil och vill ha en ress. För att de kÀnner sig oskyldiga för att ingen satt i bilen eller kontrollerade den. Jag hade kunnat försöka höja rp nivÄn pÄ de flesta spelare och för att vi ska kunna höja rp nivÄn sÄ mÄste vi göra det tillsammans. Och desto fler vi blir desto bÀttre och bÀttre kommer det att bli. och jag kommer göra allt i min vÀg för att ta försöka fÄ det bra i unive med rpn. och att hjÀlpa till med alla som lallar och gör dÄliga saker/ folk som inte kan bete sig och dÄ kan jag bidra med att kicka dom och skriva i sv chat och ta det vidare med en support om det var en ban. Jag kommer att bidra med svbans/kicks vid regelbrott. Jag kommer att dva trasiga/övergivna bilar pÄ t.ex motorvÀgen. Jag kommer att göra mitt bÀsta för att staff teamet ska kunna fokusera pÄ de mer seriösa sakerna/scenarion. Jag kommer att anvÀnda mig utav /revive (id) om nÄgon ligger död i spawn, eller om nÄgon rÄkar missclicka under ett scenario. Jag kommer att göra mitt bÀsta för att göra min omgivning till en bÀttre plats. Ser jag nÄgon göra fel sÄ kommer jag att varna dem i OOC chatten först, sen kommer jag att kicka dem och om det Àr grovt kommer jag att i sista utvÀg svbanna dem. Om det Àr riktigt grovt kommer jag att svbanna dem, ta klipp och efter det prata med en högre uppsatt (trainee/staff) sÄ att personen kan fÄ en lÀngre ban.

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Abuse Àr kortfattat nÀr en servervakt anvÀnder sina perms pÄ fel sett som tex Bannar folk utan anledning eller bannar folk mitt under senario eller liknande. koruption Àr typ samma sak som abuse. korruption Àr att du bÀr din servervakt roll pÄ fel sÀtt och inte anvÀnder den som man ska.

Vidare till muntlig intervju. Du har 48h pÄ dig. Lycka till!

Intervju tid förlÀngd till 2023-10-30.

GodkÀnd efter muntlig intervju, bra svar. VÀlkommen till teamet

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka