Accepterad đ“ 𝓝 𝓣 𝓞 𝓝 8453 | Ban överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
4
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199117470211/

Ditt Hex-ID: 110000144f98a03

Vad Ă€r din discord tagg? 𝕬𝖓𝖙𝖔𝖓#8453

Vem var det som bannade dig? Jag minns inte det var ett bra tag sen och mÀrkte nu att jag tydligen var bannad.

Hur lÄng tid var din ban? Permanent skulle jag tro.

Var Àr du bannad? Discord servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? NÀr jag gÄr in pÄ forumet, dÄ sÄ finns discorden dÀr. Och dÄ gÄr jag in dÀr och sen vidare till discord, men nÀr jag ansluter sÄ bara hÀnder ingenting.

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Vad jag kommer ihÄg sÄ bröt jag och en till mot en regel inne pÄ FiveM servern och blev dÄ bannad frÄn servern. DÄ sa dem till oss att komma support, vi kom in dÄ och dem frÄga vad vi höll pÄ med. Jag minns inte vad vi höll pÄ med och sÄ vi bara nekade och sa emot dem. Sen nÀr dem sa att vi skulle fÄ en ban sÄ skrev vi pm till dem och skulle ha attityd och vara kaxiga vilken bara var helt onördigt.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag och en till var ute och patrolera*stav. Sen sÄ stannade vi bara nÄgon person för att vi hade trÄkigt eller nÄtt, och sa att han var misstÀnkt för nÄgot brott. SÄ vi sökte igenom honom osv, helt fel av oss sÀger jag nu. Men iallafall han vi stannade var dÄ server vakt och gammal polis che sÄ han visste ju att inget vi gjorde var rÀtt. Och dÄ blev vi bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var bara jag som gjorde fel.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Har inte blivit bannad hÀr tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Bara lÄtit honom vara och gjort mitt jobb sÄ som jag skulle göra, och inte hÄllt pÄ inne pÄ discord och kaxat emot för att fÄ som jag vela, utan bara försÄ att jag gjorde fel och att jag fÄr stÄ för det.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja det har jag, inget som kommer hÀnda igen har mognat till mig efter de, har dÄ inte hÀnt nÄgot under tiden jag var bannad.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka