Accepterad !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶ | Ban Överklagan [kallstrom]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad Ă€r din discord tagg? !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶#6969

Vem var det som bannade dig? @kallstrom

Hur lÄng tid var din ban? 4dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2023-04-02 121432.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror att kallstrom valde att banna mig för han sÄg inte att jag rpade pÄ sakdor jag kan sÀga sjÀlv att jag inte gjorde det tillrÀckligt mycket i det tillfÀllet

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag körde runder i min bil sen började min bil ryka sÄ jag skulle Äka till mekonomen och sen körde jag pÄ ett gupp som fick min bil att volta nÀr bilen voltade sa jag typ aj min nacke och typ aj min rygg och sen nÀr bilen stannade kom det fram en mercedes som stannade och sÄg ut som en bil som skjutit mot mig tidigare sÄ jag blev rÀdd och sprang dÀr ifrÄn eftersom jag ville ju inte bli skjuten och sen sprang jag ner mot vÀgen framför piren och dÄ blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var inte felaktig allt var mitt fel eftersom det var jag som valde att inte rpa pÄ skador tillrÀckligt

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Den Ànda banne jag kommer ihÄg var nÀr jag sköt min medlem i benet för han lallade runder och slogs hela tiden efter den bannen har jag lÀrt mig att man ska aldrig ska skjuta en gÀng medlem.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda Àr att rpa pÄ skador ordentligt och kunde skrivit i /me typ ont i nacken eller typ /me ont i ryggen

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja att man ska alltid rpa pÄ skador ordentligt och inte slarva med det

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka