Nekad !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶ | Ban Överklagan [kallstrom]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/694103837484/

Ditt Hex-ID: steam:1100001498c0419

Vad Ă€r din discord tagg? !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶#6969

Vem var det som bannade dig? Kallstrom

Hur lÄng tid var din ban? 4 dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2023-04-02 121637.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag tror staffsen valde att banna mig för att jag inte rpade pÄ skador tillrÀckligt mycket eftersom jag gjorde det samtidigt som bilen voltade och lite efter

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag körde bara runder i min bil skulle Äka till mekonomen eftersom min bil var trasig sen kommer jag till nÄgra gupp sÄ min bil lutas framÄt och voltar och nÀr den voltar i luften dÄ börjar jag rpa lite pÄ sakdor men jag kan erkÀnna att jag inte gjorde de tillrÀckligt mycket eftersom jag var vÀldigt trött pÄ att min bil voltar hela tiden men jag rpade lite pÄ skador sen hoppar jag ut och fortsÀtter sÀger "aj och lite sÄdana saker" sen kommer det fram en mercedes de stannade var helt tyst och jag blev rÀdd sÄ jag sprang dÀr ifrÄn och dÄ blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel genom att inte rpa tillrÀckligt mycket pÄ sakdor.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag kommer inte riktigt ihÄg mina bans jag har fÄtt men den jag kommer ihÄg var att jag sköt en av min gÀngmedlem för att han höll pÄ och lalla runder sÄ sköt jag han i benet. Och efter det har jag lÀrt mig att man aldrig ska skjuta nÄgon som Àr med i samma gÀng som en sjÀlv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde gjort annorlunda Àr att jag kunde förbÀttra min rpa nÀr jag krockade jag erkÀnner till och med sjÀlv att det inte var den bÀsta rpn efter en bil krock

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja, Det jag har lÀrt mig Àr att oavsett om man inte orkar sÄ ska man rpa pÄ skador

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka