Nekad đ‘č𝒐𝒔𝒆𝒏𝒈𝒂𝒓𝒅 | Ban överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad Ă€r din discord tagg? đ“Ąđ“žđ“Œđ“źđ“·đ“°đ“Șđ“»đ“­ăƒƒâœž#9999

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lÄng tid var din ban? permanent

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? dc bannad och för jag var med i moddar grupp!

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För jag var med i "skurkarna" som moddargruppen hette men direkt nÀr jag tÀnkte efter sÄ lÀmnade jag servern direkt och vill absolut inte ha nÄgot med det och göra i framtiden!

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag rpade lite bara osen lÀmna för jag skulle Àta mat irl o nÀr jag kom tbx var jag bannad frÄn alla unive dcs och ingame permanent för (dc-bannad) Sen det andra var för jag var moddargrupp och hade det i min bio och det var sÄ philip mÀrkte det och inte ville ha tbx mig pÄ unive roleplay!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rÀttkatiga ban men har lÀrt mig av detta och har pratat ut med vo11ce och förstÄr att detta Àr fel. Kommer aldrig mer göra nÄgot i stilen som att vara med i en moddargrupp och det kan jag lova! Kan Àven skicka bevis hÀr under att jag inte Àr med i servern lÀngre och har lÀmnat för jag tycker inte det Àr bra nÀr jag vÀl tÀnkte efter och har tÀnkt mig för nu i gÀrnan!

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Endel felaktiga och endel rÀttaktiga! har lÀrt mig av mina misstag kring detta! Dom som Àr rÀttaktiga har jag oftast löst och pratat ut med staffsen och tagit ett lungt support samtal med dom kring det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tÀnka mig för och inte vara sÄ snabb i det jag gr, var absolut inte meningen att joina "skurkarna" som jag dÄ sa och har pratat ut med vo11ce om detta och det var han som löste det med mig dÄ ocksÄ.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig massor av detta och detta kommer absolut inte ske igen! Jag har lÀrt mig mycket att moddargrupper Àr skitdÄlgit att vara med i och inget jag nÄgonsin kommer vara igen!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? jag förstÄr!

Du har 75+ bans hur ska vi kunna ta in dig igen och lita pÄ att du inte gör nÄgot sÄdant igen?

han fÄr vÀl avgöra dÄ han har bannat mig, inte ditt besult och stÄ i :)

Det Àr en princip sak för oss att visa att man inte kan göra hur mycket regelbrott som helst och ÀndÄ fÄ "nya chanser"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka