Nekad đ‘č𝒐𝒔𝒆𝒏𝒈𝒂𝒓𝒅 | Ban överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad Ă€r din discord tagg? đ“Ąđ“žđ“Œđ“źđ“·đ“°đ“Șđ“»đ“­ăƒƒâœž#9999

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lÄng tid var din ban? permanent

Var Àr du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? Dc bannad av 320 masterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? För jag var problemspelare sa philip320 o dÀrför vart jag bannad

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag missskötte mig pÄ mina chanser jag fÄtt :(

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. rÀttaktig ban men detta kommer itne ske igen babes

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Endel felaktiga och endel riktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat rollspela mer seriöst Àn vad jag gjort tidigare och dÀrför kommer jag vara bÀttre

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja detta kommer inte ske igen för jag har utvekclat min rp pÄ domhÀr veckorjna jag varit bannad

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstÄr

Försök gÀrna övertyga mig varför du Àr vÀrd din 80:e chans.

ja sĂ„hĂ€r dĂ„ @Philip320 Jag har utvecklats enormt skulle jag vilja medge dĂ„ det har gĂ„tt nĂ„gra veckor och jag har tĂ€nkt över mina fel jag har gjort och detta kommer somgat inte ske igen kan jag lova. Helt klart vĂ€rt och ge mig en 80:e chans för har verkligen blivit mognare och större inom min rp nivĂ„ dĂ„ jag utvecklats enormt och detta kan jag stĂ„ fast vid och kan bevisa det för dig min vĂ€n đŸŽó §ó ąó ·ó Źó łó ż

Vi kommer inte heller slÀppa in folk som Àr med i moddningcommunityn.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka