Accepterad đżđ’Ÿđ“ƒđ’č𝑒𝓁𝓁. | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
28
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: STEAM_0:1:529684060

Ditt Hex-ID: 11000013f24acb9

Vad Ă€r din discord tagg? đżđ’Ÿđ“ƒđ’č𝑒𝓁𝓁#9999

Vem var det som bannade dig? Vet ej

Bild pÄ banmeddelande: univerp.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Vet ej, jag blev unbannad och har rpat i 3 dagar nu pÄ Unive efter blacklist och nu buggades nÄgot, har liksom mina roller Medlem & sjukvÄrdare som jag ansökte för.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? SjÀlvklart har jag de :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka