Accepterad đżđ‘ąđ‘˜đ‘Žđ‘ . | Medlem ansökning (albazy)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198972822973

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad Ă€r ditt discord namn? 𝐿𝑱𝑘𝑎𝑠#8009

Vad Àr ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

BerÀtta om din karaktÀr. Hans pappa Àr alkoholist och hans mamma har gÄtt bort. Oskar har haft en tuff uppvÀxt för Oskar:s mamma dog i en bilolycka nÀr Oskar var 5 Är. Oskarpappa hatar Oskar för att han inte vill ha nÄgra barn för han Àr ensam stÄendes pappa och Oskar:s pappa trodde att det var Oskar som döda hon. Just nu Àr Oskar hemlös sÄ han har ingen stans att bo nu sitter Oskar utanför ica och tigger pengar. Oskar har inga vÀnner typ pÄgrund av att han Àr hemlös. Oskar har en rik vÀn som han trÀffar nÀr han sitter utanför ica och tigger pengar och dÄ sa min vÀn vad gör du hÀr har du inget hem? Jag svara Nej jag fick inte bo kvar dÀr hemma med min pappa. Okej vill du följa med mig hem. Jag svara jaaa Okej hoppa in i bilen. Jag hoppar in i hans tesla och vi Äker hem till han. HÀr har du ditt rum. Tack. Det finns mat dÀr nere sÄ du kan bara gÄ ner ditt och Àta sÄ kan du ocksÄ ta en bilnyckel sÄ fÄr du en bil av mig. Efter ett tag börjar han hitts nya kompisar i början vÀrde snÀlla men efter ett tag börja de bli lite skumma. De börja ge han konstiga saker en pÄse med vitt pulver han prova de och nu Àr han beroende efter det börjar han och sina kompisar hÀnga nere i grovestreet dÀr hÀnder det mycket kriminella saker och nu börjar Oskar fasna dÀr nere och kan inte ta sig ur den situationen dÄ han blir typ tvingad av sina kompisar att hÀnga dÀr nere och om han inte gör de kommer de tas konsekvenser t.e.x att inte har nÄgra kompisar. Efter detta sÄ kom en av hans kompisar och sÀger kom med mig nu!! De gÄr in i en grÀnd och dÀr sÀger Ahmed [assÄ hans kompis] Ta den hÀra kartan och Äk dit och ta den dÀra lastbilen som stÄr dÀr och Äk upp i paleto och kom tillbaka de ligger en planterad bomb i den sÄ gör inget fel! Oskar gör som de sÀger och Äker ner till hamnen och tar lastbilen och kör den till paleto och lÀmnar den dÀr de Àr markerat pÄ kartan sen tar han bilen som hans kompisar hade lÀmnat dÀr till han och kör tillbaka dÀr han var förut assÄ i grovestreet och sÄ sÀger han till Ahmed de Àr klart nu och dÄ fick han en belöning för de och de var en Glock 19 .......

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? För jag vill höja min rp nivÄ högt och ha roligt som medlem in den staden. Jag vill trÀffa nya kompisar osv och det finns mer möjligheter en medlem jag vill skaffa jobb som medlem ocksÄ och ha det roligt med de andra medlemmarna och ha en hög rp nivÄ endÄ

Vad kan du bidra med till serverns RP? Unive vÀrkar vara en realistiskt rp server för man mÄste jobba sig fram till sina drömmar typ det Àr inte bara att spawna fram en bil igenom en meny son andra serverar har man mÄste köpa en telefon först och sen ska man kÀmpa sig fram till det man vill bli och det Àr inte bara att gÄ till polisstationen och frÄga fÄr jag jobbar hÀr unive Àr en sÄn realistisk server

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för att vinna och att man ska lÄta andra vinna ett scenario ocksÄ....

Hur hittade du Unive? Jag har spelat hÀr innan i ett och ett halvt Är typ

VIdare till muntlig, du har 48 timmar pÄ dig lycka till!

Senast Àndrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka