Accepterad đżđ‘ąđ‘˜đ‘Žđ‘ . | Ban Överklagan (Moezz)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198972822973

Ditt Hex-ID: 11000013c5a65bd

Vad Ă€r din discord tagg? 𝐿𝑱𝑘𝑎𝑠#8009

Vem var det som bannade dig? Moez

Hur lÄng tid var din ban? 2 dagar men fick 3 dagar pga de nya systemet

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Bild pÄ banmeddelande: Screenshot_6.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Moez valde att banna mig PGA jag slog en polis för han Beslag tog min bil nÀr den stod pÄ mig mark och dÄ valde jag och min kompis att slÄ han

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis Äkte till mitt garage vid Weed sÀljet och dÄ parkera vi min bil och dÄ kom en polis och beslag tog min bil och dÄ slog jag och min kompis polisen och sprang ivÀg och dÄ vÀljer polisen att springa efter mig och dÄ valde jag att slÄ han igen dÄ vÀljer han att ta fram sin sigsauer och skjuta varnings skott och fortsatte jag att springa och dÄ försöker jag springa tillbaka till mitt hus och dÄ vÀljer min kompis att slÄ han fast han hade en sigsauer i handen sen efter de skulle jag hoppa support.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va jag som gjorde fel och de stÄr jag för och kommer inte göra d igen

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Vet inte dÄ senaste gÄngen jag blev bannad va i för typ 1 mÄnad sen för spammar i twitter men de andra gÄngerna va inte för sen i maj sÄ kommer inte ihÄg men har tagit lÀrdom av de och har inte gjorde om de sen har jag varit bannad för "Powergaming"

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte slÄ polisen för de va vÀldigt suntförnuft och lalligt

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja att inte slÄ ner en polis som beslagtar min bil utan anledning

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Senast Àndrad:
Har försökt utveckla sÄ mycket jag bara kan ber om ursÀkt för de jag gjorde och kommer inte hÀnda igen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka