- Meddelanden
- 1,151
- Reaction score
- 51
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Lukas
Ditt discordnamn: đżđąđđđ #8009
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag börjar inse att det Àr för mÄnga regelbrott i rpn nu och vill gÀrna hjÀlpa till att stoppa det. Enligt mig tycker jag att rpn mÄste höjas, det Àr dÀrför jag ansöker för att hjÀlpa till att höja rp-nivÄn. Jag skulle ocksÄ vilja vara en staff och kunna hjÀlpa mÀnniskor runt servern och bygga sÀkerhet i unive. Jag Àr vÀldigt aktiv och kan göra mycket staffarbete. Som staff ska jag specca runt servern, hjÀlper till med support och reports ingame, jobbar inom omrÄden dÀr jag förmodligen har mycket att göra och rpn hjÀlp kring problem. Jag kÀnner mig mogen nog att vara staff eftersom jag Àr en driven person som tar emot kritik och engagemang, dels för att jag Àr aktiv och jag Àr ocksÄ en snÀll person som tar mitt jobb pÄ allvar. SÄ jag vill bli staff eftersom jag vill utveckla rp-nivÄn och hjÀlpa till med sÄ mycket som möjligt.
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag?
MÄndag: 17:00 - 22.00
Tisdag: 15:30 - 22.00
Onsdag: 16:00 - 22.00
Torsdag: 15:00-22.00
Fredag: 16.00 - 02.00+
Lördag: 12:00 - 02.00+
Söndag: 12.00 - 23.00
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Har varit medlem mÄnga gÄnger förut men har spelat just nu ca 1 mÄnad men har spelat pÄ unive ett tag men tog paus frÄn RPn under sommaren men sammanlagt typ 1 och ett halv Är
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter som staff sen Àr jag SV just nu och har erfarenheter frÄn de men de Àr inte lika stort som att vara staff men har koll pÄ nÀstan alla commands hÀr Àr nÄgra av de
/toggleid Du kan se folks id över deras huvud.
/togglename Du kan se folks Steam namn över deras huvud.
/goto (id) du teleporterar dig sjÀlv till det id du skriver.
/bring (id) Du drar personen med det id du skriver till dig.
/tpm du teleporterar till dÀr du sÀtter en "waypoint" pÄ kartan.
/who (id) Du ser folks roller. Som exempel Krim eller medlem
/setjob (id) (jobbnamn) (rank) Ger en person ett jobb ingame.
/announce du skriver ut ett meddelande som alla pÄ servern kan se
/ooc du skriver ut ett meddelande som alla pÄ servern kan se fast man kan se vem det var som skrev ut det. Detta kan anvÀndas nÀr man ska skicka ut ett meddelande som till exempel. Att man ska köra lagligt i staden.
/freeze (id) Du fryser fast en person sÄ att de ej kan röra sig. Detta kan anvÀndas för att fÄ stopp pÄ nÄgon som mass vdmar pÄ piren.
/unfreeze (id) Du gör sÄ att den personen du nyss /freezat Àr /unfreezad.
/ban (id/hexid) (lÀngd pÄ bannen). Detta bannar personen med respektive id.
/unban (hexid) (anledning) Detta unbannar personen med respektive hexid.
/revive (id) Du Äterupplivar en person som Àr död eller tagit skada pga en bugg.
/kick (id) (anledning) detta kickar personen med respektive id.
/svban (id) (anledning) Detta bannar en personen i en 60 min.
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Nej
Ditt discordnamn: đżđąđđđ #8009
Ange ditt födelsedatum 21 Maj 2009
Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff eftersom jag börjar inse att det Àr för mÄnga regelbrott i rpn nu och vill gÀrna hjÀlpa till att stoppa det. Enligt mig tycker jag att rpn mÄste höjas, det Àr dÀrför jag ansöker för att hjÀlpa till att höja rp-nivÄn. Jag skulle ocksÄ vilja vara en staff och kunna hjÀlpa mÀnniskor runt servern och bygga sÀkerhet i unive. Jag Àr vÀldigt aktiv och kan göra mycket staffarbete. Som staff ska jag specca runt servern, hjÀlper till med support och reports ingame, jobbar inom omrÄden dÀr jag förmodligen har mycket att göra och rpn hjÀlp kring problem. Jag kÀnner mig mogen nog att vara staff eftersom jag Àr en driven person som tar emot kritik och engagemang, dels för att jag Àr aktiv och jag Àr ocksÄ en snÀll person som tar mitt jobb pÄ allvar. SÄ jag vill bli staff eftersom jag vill utveckla rp-nivÄn och hjÀlpa till med sÄ mycket som möjligt.
Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag?
MÄndag: 17:00 - 22.00
Tisdag: 15:30 - 22.00
Onsdag: 16:00 - 22.00
Torsdag: 15:00-22.00
Fredag: 16.00 - 02.00+
Lördag: 12:00 - 02.00+
Söndag: 12.00 - 23.00
Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Har varit medlem mÄnga gÄnger förut men har spelat just nu ca 1 mÄnad men har spelat pÄ unive ett tag men tog paus frÄn RPn under sommaren men sammanlagt typ 1 och ett halv Är
Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag har tidigare erfarenheter som staff sen Àr jag SV just nu och har erfarenheter frÄn de men de Àr inte lika stort som att vara staff men har koll pÄ nÀstan alla commands hÀr Àr nÄgra av de
/toggleid Du kan se folks id över deras huvud.
/togglename Du kan se folks Steam namn över deras huvud.
/goto (id) du teleporterar dig sjÀlv till det id du skriver.
/bring (id) Du drar personen med det id du skriver till dig.
/tpm du teleporterar till dÀr du sÀtter en "waypoint" pÄ kartan.
/who (id) Du ser folks roller. Som exempel Krim eller medlem
/setjob (id) (jobbnamn) (rank) Ger en person ett jobb ingame.
/announce du skriver ut ett meddelande som alla pÄ servern kan se
/ooc du skriver ut ett meddelande som alla pÄ servern kan se fast man kan se vem det var som skrev ut det. Detta kan anvÀndas nÀr man ska skicka ut ett meddelande som till exempel. Att man ska köra lagligt i staden.
/freeze (id) Du fryser fast en person sÄ att de ej kan röra sig. Detta kan anvÀndas för att fÄ stopp pÄ nÄgon som mass vdmar pÄ piren.
/unfreeze (id) Du gör sÄ att den personen du nyss /freezat Àr /unfreezad.
/ban (id/hexid) (lÀngd pÄ bannen). Detta bannar personen med respektive id.
/unban (hexid) (anledning) Detta unbannar personen med respektive hexid.
/revive (id) Du Äterupplivar en person som Àr död eller tagit skada pga en bugg.
/kick (id) (anledning) detta kickar personen med respektive id.
/svban (id) (anledning) Detta bannar en personen i en 60 min.
Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support
Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Nej
Senast Àndrad: