Accepterad đżđ‘ąđ‘˜đ‘Žđ‘ . | Ansökan till Servervakt [Rsmelle] (Rsmelle)

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Lukas

Aktiv Medlem
Meddelanden
1,151
Reaction score
51
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Lukas

Vad heter du pĂ„ discord? 𝐿𝑱𝑘𝑎𝑠#8009

Ange ditt födelsedatum 24 Maj 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. MÄndag 16.00 till typ 22.00. Tisdag 14.50 till 22.00. Onsdag 14.50 till 22.00 Torsdag 14.50 till 22.00. Fredag 14.00 till typ 04.00 Lördag typ 11.00 till 04.00 Söndag 11.00 till 14.00

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Ett tag

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://media.discordapp.net/attachments/705128880775888946/1021801162929872896/unknown.png Men nÄgra har varit felaktiga att de har bannat fel id men de flesta Àr riktiga men har mognat upp mig efter dedÀra

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag vill förbÀttra RP:n pÄ servern och förhindra all slags av regel brott som T.E.X Halv OOC och Powergaming och detta Àr det lÀttaste och det vanligaste regelbrott och det lÀttaste och se, Jag kommer inte Àndra nÄgot i min rp jag kommer bara att fortsÀtta rpa och anvÀnda mina perms vid nödvÀndiga situationer. Min rp kommer hÄllas lika dant men jag som polis ser en vÀldigt mycket Fail RP samt andra regel brott och detta ska ej ske, SÄ Jag vill bli servervakt för att förhindra allt detta och hÄlla Unive pÄ topp sÄ alla kan njuta av sin rp. Sen ocksÄ för att underlÀtta för staffsen sÄ de kan fokusera pÄ andra saker istÀllet för att hÄlla pÄ att kolla pÄ smÄ saker som vi servervakter kan göra istÀllet

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? FörbÀttra Rpn pÄ servern och fÄ bort dom oseriösa spelarna pÄ servern, Jag vill ha ansvar men klarar inte av att vara staff för tillfÀllet sÄ dÄ vÀljer jag att ansöka till servervakt, Jag kan fÄ servern till en bÀttre plats att spela pÄ dÀr alla kÀnner sig sÀkra och kan vara sig sjÀlva, Jag har sÀtt alldelses för mycket regelbrott sÄ jag inte kan rÀkna sÄ jag anser att jag passar för detta sÄ vi kan minska pÄ Regelbrott med kanske 50%

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Det Àr att jag anvÀnder mina Perms till andra saker Àn vad jag ska, t.ex banna nÄgon för en fördel i scenario eller att revvar sin Kompis / Sig sjÀlv som har dött av egna sjÀll

Tillbaka