Accepterad đżđ‘Žđ‘™đ‘™đ‘–đ‘ â„Ž__ | Medlem ansökning [Crimson]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad Àr din steam profil lÀnk? https://steamcommunity.com/id/Skaneby/

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon

Vad Àr ditt discord namn? FlinK#9600

Vad Àr ditt födelsedatum? 2 November 2009

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr heter Frank Flink och Àr 37 Är gammal. Han har haft en bra uppvÀxt med en familj som alltid har varit rika och bott i ett fint hus, Det var bara Frank, Hans brorsa, Hans mamma och Pappa. Hans bror har en sjukdom som heter cancer, Han brukar mÄ vÀldigt dÄligt ibland och vara vÀldigt ledsen. Och han dog nÀr Frank var 14 Är, Frank var vÀldigt ledsen över det. Frank började mÄ bÀttre och bÀttre med tiden. Han gick ut 9:an med vÀldigt höga/bra betyg, Han hade typ A i alla Àmnen, Förutom ett som var SO det hade han C i. Han gick Linjen SamhÀlle i gymnasiet, Han slutade med bra betyg. Högsta i allt typ. Efter Gymnasiet började han Polishögskolan, Och han tyckte det var lite jobbigt med alla test hela tiden. Han gick ut med höga betyg i polishögskolan. Han har jobbat pÄ Mc-donalds innan, Varit personal ansvarig pÄ Mc-donalds. Hans dröm nu Àr att bli nÄgon "112" jobb, AlltsÄ SjukvÄrdare, Brandman eller polis. Men helst brandman. Han Àr vÀldigt omtÀnksam och sjÀlvkritisk.

Varför ska just du bli Medlem pÄ Unive? För att jag har mycket erfarenhet av RP och vet hur man hanterar grejer liksom. Jag kommer skapa mycket roliga scenarion som blir roligt för bÄda parterna. Jag har varit medlem hÀr tidigare men tröttnade pÄ RP sÄ slutade ett tag men nu ansöker jag igen. Jag har erfarenhet inom polis yrket samt sjukvÄrd och brandman. Kommer bara bidra med bra RP liksom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Àr inte lallig och kan reglerna bra och om jag ser nÄgon som gör fel och lallar eller nÄgot sÄnt sÄ slÀnger jag ivÀg en Report direkt. Och kommer skapa roliga scenarion hela tiden, som blir roligt för bÄda parterna. Har ju mycket tidigare erfarenheter av RP liksom.+

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tÀnka pÄ sig sjÀlv i ett scenario. Det mÄste ju bli roligt för de bÄda parterna annars blir det inte roligt o rpa i de scenariot ju. Om man Àr i ett scenario dÀr det Àr nÄgon som spelar för makt o pengar bara hade jag tyckt det varit trÄkigt. Det blir mer realistiskt om man förlorar ibland.

Hur hittade du Unive? Min kompis spelar hÀr. Och har sett pÄ yt.

GodkÀnd efter muntliga vÀlkommen till unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka