Nekad đżđ‘Žđ‘™đ‘™đ‘–đ‘ â„Ž__ | Ban överklagan [W.REINHARDT]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Skaneby/home

Ditt Hex-ID: 110000145df722f

Vad Ă€r din discord tagg? 𝐿𝑎𝑙𝑙𝑖𝑠ℎ#9600

Vem var det som bannade dig? Vet ej ngn staff.

Hur lÄng tid var din ban? Vet ej. Ingen sa det. Blev bara bannad frÄn discorden.

Var Àr du bannad? Discord servern

Vad stÄr det som exakt anledning till din ban nÀr du försöker komma in? Det stÄr inget eftersom det Àr discorden jag e bannad pÄ bara utan de stÄr hoppsan kunde inte gÄ med.

Varför tror du sjĂ€lv att staffs valde att banna dig? För att jag anvĂ€nde lite dĂ„liga ord och sa dĂ„liga saker, För jag var arg. Men jag Ă„ngrar mig VERKLIGEN. Önska jag kunde spola tillbaka i tiden och inte göra sĂ„ det var vĂ€ldigt dumt av mig.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag anvÀnde dÄliga ord och svor. Jag var vÀldigt arg. Jag Ängrar mig verkligen assÄ faaan. Varför gjorde ja sÄ..

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var verkligen en rÀtt ban för jag gjorde fel men jag Ängrar mig som sagt.

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad 1 gÄng förut men det var bara bugg tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte svort och bara varit lugn istÀllet.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja verkligen!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? ye de förstÄr jag!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka