Inaktuell đżđ‘Žđ‘™đ‘™đ‘–đ‘ â„Ž__ | Ansökan till Staff

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Bengan

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: Alboz#9600

Ange ditt födelsedatum 2 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har valt att ansöka till staff för att jag vill vara med och utveckla servern tillsammans med andra staffs/medlemmar och Àven för att bygga ett större Community samt göra servern till en bÀttre plats oavsett hur bra eller dÄliga dem Àr pÄ att rp:a. jag enligt mig sjÀlv har rÀtt sÄ bra erfarenheter genom att Specca osv.. vad vi fÄr och inte fÄr göra samt hur man t.ex beter sig i ett support Àrende och tillexempel lösa problem antingen ingame eller i tillexempel discord. Jag Àlskar Àven att hjÀlpa folk och har alltid gjort det , jag tycker att det Àr en vÀldigt skön kÀnsla nÀr man har hjÀlpt nÄn och dem blir glada. Jag skulle tillbringa all min tid till att utveckla servern pÄ alla vis men sÄklart jag hÀnger med kompisar ibland men kommer tillbringa all annan tid till att t.ex specca och ta Àrenden liksom. Men jag vill ÀndÄ fÄ in lite rp. Jag vill Àven fÄ ansöka till support ansvarig dÄ jag vet att det kan vara ganska lÄng vÀntetid i support vÀntrummet pÄ kvÀllarna. Eftersom jag spelar vÀldigt mycket pÄ denna server sÄ skulle jag kunna dra in och hjÀlpa alla som behöver hjÀlp pÄ morgonen. Jag Àr Àven en vÀldigt snÀll och hjÀlpsam person som alltid lyssnar pÄ vad folk har att sÀga, sÄ jag skulle passa ganska bra som staff dÀr det Àr viktigt att ta bra och sansade beslut dÀr man lyssnar pÄ allas perspektiv. Jag kan Àven hantera stress vÀldigt bra och det behöver man som staff.

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? Jag kommer vara aktiv nÀstan hela tiden skulle jag sÀga för att jag Àlskar den hÀr servern och kommer alltid kÀmpa för att bygga den upp mer liksom. SÄ hÀr ser tiderna ut typ:

Vardagar -
MÄndag - 15:30-21:00
Tisdag - 15:30-21:00
Onsdag - 15:30-21:00
Torsdag - 15:30-21:00
Fredag - 14:30-04:00
Lördag - 12:00-04:00
Söndag - 12:00-21:00

Lovdagar - MÄndag - 12:30-04:00
Tisdag - 12:30 - 04:00
Onsdag - 12:30 - 04:00
Torsdag - 12:30-04:00
Fredag - 12:30-04:00
Söndag - 12:00-04:00 om ej skola dagen efter.

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har spelat sammanlagt ungefÀr 4 mÄnader pÄ servern. Jag har slutat nÄgra gÄnger men har kommit tillbaka för har tröttnat pÄ RP. Men som jag skrivit till dig Philip i PM sÄ har jag förklarat lÀget.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter. Men skulle sÀga att jag Àr rÀtt sÄ duktig pÄ det hÀr, har kollat pÄ philips youtube kanal vad han gör som Àgare och hur han speccar osv. Och kan ganska mycket kommandon, Jag kan hantera stress och Àr snÀll. Jag har ganska lÀtt och lÀra mig liksom. Kan de flesta kommandon.

/sqlban ( id ) ( dagar ) ( anledning ) alltsÄ man bannar en person pÄ bestÀmd tid.
/sqlunban ( hexid ) unbanna en person.
/sqlbanhistory ( steamnamn ) ser hur mÄnga/alla gÄnger en personen har blivit bannad.
/sqlbanoffline ( hexid ) bannar en person nÀr den e offline.

/togglename ( ser deras namn över karaktÀren )
/toggleid ( ser spelarens/spelarnas id )
/freeze ( id ) ( man fryser en spelare, kan vara bra om den kör bil i 300 och om man ska kolla dens id dÄ )
/unfreeze ( id ) ( gör sÄ en spelare inte Àr fryst lÀngre )
/addkey ( id ) ( namn pÄ nyckeln, man ger nÄgon en nyckel )
/giveitem ( id ) man ger en person nÄgot, ( föremÄl )

/ooc ( man skriver i ooc chatten sÄ alla pÄ servern kan se )
/sv ( chatten för servervaktar )
/sc ( chatten för staffs )

/revive ( id ) ( man Äterupplivar en person, som t.ex. dött av en bugg )
/kick ( id ) ( anledning ) ( man kickar en person )
/bring ( id ) ( man teleporterar en person till min position )
/goto ( id ) ( man teleporteras till en spelare )
/setjob ( id ) ( man ger nÄgon ett jobb )
/spec ( man fÄr upp en lista över alla spelare pÄ servern, sÄ kan man vÀlja vem man vill specca eller kicka )
/spec ( id ) ( man epeccar en speciell person )
/specoff ( man slutar specca den personen )
/skin ( id ) ( man ger tillÄtelse till en person att Àndra sin karaktÀr )
/noclip ( man blir osynlig för spelare, man anvÀnder det nÀr man ska specca )
/who ( id ) ( man kollar om personen Àr medlem, icke-medlem eller kriminell.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom alla bara att det Àr nog rp och support jag Àr mest kunnig inom. Vill nog jobba inom allt med det Àr lite svÄrare men det fÄr jag vÀl lÀrare tÀnker jag.

Senast Àndrad:
+rep vÀl o utvecklad ansökan hoppas jag kan se dig i staff teamar snart

Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon

Ditt discordnamn: Leoon#9600

Ange ditt födelsedatum 2 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag har valt att ansöka till staff för att jag vill vara med och utveckla servern tillsammans med andra staffs/medlemmar och Àven för att bygga ett större Community samt göra servern till en bÀttre plats oavsett hur bra eller dÄliga dem Àr pÄ att rp:a. jag enligt mig sjÀlv har rÀtt sÄ bra erfarenheter genom att Specca osv.. vad vi fÄr och inte fÄr göra samt hur man t.ex beter sig i ett support Àrende och tillexempel lösa problem antingen ingame eller i tillexempel discord. Jag Àlskar Àven att hjÀlpa folk och har alltid gjort det , jag tycker att det Àr en vÀldigt skön kÀnsla nÀr man har hjÀlpt nÄn och dem blir glada. Jag skulle tillbringa all min tid till att utveckla servern pÄ alla vis men sÄklart jag hÀnger med kompisar ibland men kommer tillbringa all annan tid till att t.ex specca och ta Àrenden liksom. Men jag vill ÀndÄ fÄ in lite rp. Jag vill Àven fÄ ansöka till support ansvarig dÄ jag vet att det kan vara ganska lÄng vÀntetid i support vÀntrummet pÄ kvÀllarna. Eftersom jag spelar vÀldigt mycket pÄ denna server sÄ skulle jag kunna dra in och hjÀlpa alla som behöver hjÀlp pÄ morgonen. Jag Àr Àven en vÀldigt snÀll och hjÀlpsam person som alltid lyssnar pÄ vad folk har att sÀga, sÄ jag skulle passa ganska bra som staff dÀr det Àr viktigt att ta bra och sansade beslut dÀr man lyssnar pÄ allas perspektiv. Jag kan Àven hantera stress vÀldigt bra och det behöver man som staff.

Hur lÀnge kan du vara aktiv pÄ servern varje dag? Jag kommer vara aktiv nÀstan hela tiden skulle jag sÀga för att jag Àlskar den hÀr servern och kommer alltid kÀmpa för att bygga den upp mer liksom. SÄ hÀr ser tiderna ut typ:

Vardagar -
MÄndag - 15:30-21:00
Tisdag - 15:30-21:00
Onsdag - 15:30-21:00
Torsdag - 15:30-21:00
Fredag - 14:30-04:00
Söndag - 12:00-21:00

Lovdagar - MÄndag - 12:30-04:00
Tisdag - 12:30 - 04:00
Onsdag - 12:30 - 04:00
Torsdag - 12:30-04:00
Fredag - 12:30-04:00
Söndag - 12:00-04:00 om ej skola dagen efter.

Hur lÀnge har du spelat pÄ Unive? Jag har spelat sammanlagt ungefÀr 4 mÄnader pÄ servern. Jag har slutat nÄgra gÄnger men har kommit tillbaka för har tröttnat pÄ RP. Men som jag skrivit till dig Philip i PM sÄ har jag förklarat lÀget.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har inga tidigare erfarenheter. Men skulle sÀga att jag Àr rÀtt sÄ duktig pÄ det hÀr, har kollat pÄ philips youtube kanal vad han gör som Àgare och hur han speccar osv. Och kan ganska mycket kommandon, Jag kan hantera stress och Àr snÀll. Jag har ganska lÀtt och lÀra mig liksom. Kan de flesta kommandon.

/sqlban ( id ) ( dagar ) ( anledning ) alltsÄ man bannar en person pÄ bestÀmd tid.
/sqlunban ( hexid ) unbanna en person.
/sqlbanhistory ( steamnamn ) ser hur mÄnga/alla gÄnger en personen har blivit bannad.
/sqlbanoffline ( hexid ) bannar en person nÀr den e offline.

/togglename ( ser deras namn över karaktÀren )
/toggleid ( ser spelarens/spelarnas id )
/freeze ( id ) ( man fryser en spelare, kan vara bra om den kör bil i 300 och om man ska kolla dens id dÄ )
/unfreeze ( id ) ( gör sÄ en spelare inte Àr fryst lÀngre )
/addkey ( id ) ( namn pÄ nyckeln, man ger nÄgon en nyckel )
/giveitem ( id ) man ger en person nÄgot, ( föremÄl )

/ooc ( man skriver i ooc chatten sÄ alla pÄ servern kan se )
/sv ( chatten för servervaktar )
/sc ( chatten för staffs )

/revive ( id ) ( man Äterupplivar en person, som t.ex. dött av en bugg )
/kick ( id ) ( anledning ) ( man kickar en person )
/bring ( id ) ( man teleporterar en person till min position )
/goto ( id ) ( man teleporteras till en spelare )
/setjob ( id ) ( man ger nÄgon ett jobb )
/spec ( man fÄr upp en lista över alla spelare pÄ servern, sÄ kan man vÀlja vem man vill specca eller kicka )
/spec ( id ) ( man epeccar en speciell person )
/specoff ( man slutar specca den personen )
/skin ( id ) ( man ger tillÄtelse till en person att Àndra sin karaktÀr )
/noclip ( man blir osynlig för spelare, man anvÀnder det nÀr man ska specca )
/who ( id ) ( man kollar om personen Àr medlem, icke-medlem eller kriminell.

Vilka omrÄden i staff teamet Àr du intresserade att jobba inom? RP, Support

Finns det nÄgot omrÄde utifrÄn de ovanstÄende som du inte Àr beredd att jobba inom? Jag skulle kunna jobba inom alla bara att det Àr nog rp och support jag Àr mest kunnig inom. Vill nog jobba inom allt med det Àr lite svÄrare men det fÄr jag vÀl lÀrare tÀnker jag.
+ rep

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka