_Bengan
Icke Medlem
- Meddelanden
- 14
- Reaction score
- 0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Leon
Vad heter du pÄ discord? ShelbY#9600
Ange ditt födelsedatum 2 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar :
MÄndag - 16:00-21:00
Tisdag - 16:00-21:00
Onsdag - 15:00-21:00
Torsdag - 16:00-21:00
Fredag - 15:00-03:00
Lördag - 12:25-03:00
Söndag - 12:25-21:00
Lovdagarna :
MÄndag - 13:00-04:00
Tisdag - 13:00-04:00
Onsdag - 13:00-04:00
Torsdag - 13:00-04:00
Fredag - 13:00-04:00
Lördag - 13:00-04:00
Söndag - 13:00-04:00 â om ej skoldag dagen efter!! â
Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? UngefÀr 4 mÄnader sammanlagt.
Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 6 gÄnger totalt. Vet ej hur man fÄr in en bild.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjÀlpa staffsens, de Àr som en lite mindre person en staffsen kan man sÀga. Deras hjÀlpredor. AlltsÄ som hjÀlper till staffsen fast pÄ en annan nivÄ lite lÀgre typ kickar, sv bannar en timme osv.. men jag kommer röra mig mycket pÄ piren och torget för att jag vet att lallarna Àr mest dÀr. Men kommer sÄklart röra mig runt hela staden ocksÄ. Och hÄlla rpandet i staden sÄ bra som möjligt.
Varför vill du bli servervakt pÄ servern? för jag vill hjÀlpa till pÄ servern hÄlla servern borta frÄn lallare osv sÄ det blir lite roligare och rp men jag kommer va vÀldigt aktiv som servervakt ig sÄ folk fÄr hjÀlp snabbt. DÄ kan jag hjÀlpa till osv men jag kommer vara vÀldigt aktiv minst 7-8 timmar varje dag och dÄ kommer jag rpa runt men samtidigt hjÀlpa folk ig och kanske ooc. för jag tycker det Àr kul att hjÀlpa folk för har varit servervakt pÄ andra serverar osv men jag kommer va en seriös servervakt inte liksom lalla runt och kicka folk bara för att dom sÀger fuck you osv typ sen sÄ kommer jag ocksÄ kicka mina vÀnner om dom lallar.
Kan Àven lite commandos :
/revive (id)
/sqlban sen hur mÄnga dagar
/noclip
/toggleid
/revive â id â dĂ„ revivar ngn.
/sv dÄ skriver jag i servervakt chatten.
/ooc dÄ ser jag hela ooc chatten
/dv dÄ devar man nÀrmsta bil/den man sitter i
/setjob sen rang och vilket id
/unban sen hex id dÄ un bannar jag nÄgon
/V sen namn dÄ spawnar man in bil
/goto (id) dÄ gÄr man till den personen
/svban â id - anledning â
/spec (id) dÄ speccar man den personen som har det id
BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Det Àr att man liksom abusar sin roll för vissa anledningar, tillexempel för att kunna revva sig sjÀlv i scenarion för att inte förlora scenariot. Kan ocksÄ vara om du anvÀnde toggle-id i scenarion för att tillexempel se var folken befinner sig runt om dig sÄ du vet var du ska gömma dig tillexempel. Eller om du spawnar fram grejer till dina vÀnner exempel. AssÄ man abusar rollen helt enkelt.
Vad heter du pÄ discord? ShelbY#9600
Ange ditt födelsedatum 2 November 2009
Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar :
MÄndag - 16:00-21:00
Tisdag - 16:00-21:00
Onsdag - 15:00-21:00
Torsdag - 16:00-21:00
Fredag - 15:00-03:00
Lördag - 12:25-03:00
Söndag - 12:25-21:00
Lovdagarna :
MÄndag - 13:00-04:00
Tisdag - 13:00-04:00
Onsdag - 13:00-04:00
Torsdag - 13:00-04:00
Fredag - 13:00-04:00
Lördag - 13:00-04:00
Söndag - 13:00-04:00 â om ej skoldag dagen efter!! â
Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? UngefÀr 4 mÄnader sammanlagt.
Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) 6 gÄnger totalt. Vet ej hur man fÄr in en bild.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hjÀlpa staffsens, de Àr som en lite mindre person en staffsen kan man sÀga. Deras hjÀlpredor. AlltsÄ som hjÀlper till staffsen fast pÄ en annan nivÄ lite lÀgre typ kickar, sv bannar en timme osv.. men jag kommer röra mig mycket pÄ piren och torget för att jag vet att lallarna Àr mest dÀr. Men kommer sÄklart röra mig runt hela staden ocksÄ. Och hÄlla rpandet i staden sÄ bra som möjligt.
Varför vill du bli servervakt pÄ servern? för jag vill hjÀlpa till pÄ servern hÄlla servern borta frÄn lallare osv sÄ det blir lite roligare och rp men jag kommer va vÀldigt aktiv som servervakt ig sÄ folk fÄr hjÀlp snabbt. DÄ kan jag hjÀlpa till osv men jag kommer vara vÀldigt aktiv minst 7-8 timmar varje dag och dÄ kommer jag rpa runt men samtidigt hjÀlpa folk ig och kanske ooc. för jag tycker det Àr kul att hjÀlpa folk för har varit servervakt pÄ andra serverar osv men jag kommer va en seriös servervakt inte liksom lalla runt och kicka folk bara för att dom sÀger fuck you osv typ sen sÄ kommer jag ocksÄ kicka mina vÀnner om dom lallar.
Kan Àven lite commandos :
/revive (id)
/sqlban sen hur mÄnga dagar
/noclip
/toggleid
/revive â id â dĂ„ revivar ngn.
/sv dÄ skriver jag i servervakt chatten.
/ooc dÄ ser jag hela ooc chatten
/dv dÄ devar man nÀrmsta bil/den man sitter i
/setjob sen rang och vilket id
/unban sen hex id dÄ un bannar jag nÄgon
/V sen namn dÄ spawnar man in bil
/goto (id) dÄ gÄr man till den personen
/svban â id - anledning â
/spec (id) dÄ speccar man den personen som har det id
BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Det Àr att man liksom abusar sin roll för vissa anledningar, tillexempel för att kunna revva sig sjÀlv i scenarion för att inte förlora scenariot. Kan ocksÄ vara om du anvÀnde toggle-id i scenarion för att tillexempel se var folken befinner sig runt om dig sÄ du vet var du ska gömma dig tillexempel. Eller om du spawnar fram grejer till dina vÀnner exempel. AssÄ man abusar rollen helt enkelt.