Nekad đˆđœđšđ‚đšđšđ©đŸđ± | Medlem ansökning [Blying]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45aan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? John

Vad Àr ditt discord namn? IcaCoop

Vad Àr ditt födelsedatum? 21 Augusti 2008

BerÀtta om din karaktÀr. Hej! Jag tÀnkte berÀtta om min karaktÀr vi börjar med att

Det Var en gÄng i en kall stad vid namn göteborg, DÀr fanns en ungdom vid namn Johan Holm Han var 13 nÀr han flyttade hit. Johan kom med sina förÀldrar nyinflyttade i en lÀgenhet. NÀr Johan var ung sÄ gillade han att Äka motorcykel i landet, och att hÀnga med sin familj och spendera tid med sina underbara vÀnner, Hans favorit matrÀtt Àr köttbullar med potatis och lingonsylt de har han gillat sedan barnsben, nÀr han blev lite Àldre vid 15 Ärs Äldern sÄ började han fÄ kÀnslor för en tjej i hans klass, Hon hette Julia, han vÄgade ej frÄga chans pÄ henne eftersom han var blyg och skÀmdes, sÄ en dag frÄgade han chans pÄ henne och det var nog den lyckligaste dagen av hans liv, hans intressen började komma mer o mer o de blev nya för varje dag som Äterstod, han började HÀnga i stan med sina vÀnner, spela fotboll och sÄ. Men en dag hÀnde det nÄgot hemskt, NÄgot som ej ska hÀnda.. De blev tyvÀr att hans förÀldrar skilde sig. Johan blev vÀldigt sÄrbar och han började leta efter andra vÀgar i livet eftersom han ville fÄ stopp o ha nÄgot annat att tÀnka pÄ, Han blev Àldre och Àldre och tillslut blev han 20 Är och dÄ började han jobba som mekaniker det var vÀldigt roligt tyckte han, Han vill verkligen jobba som det i framtiden ochsÄ!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med Àr att försöka fÄ serverns Rp pÄ topp igenom att bidra till ett mÄngfaldiga olika scenarion och att fÄ dem pÄ sÄ bra sÀtt som möjligt som de bara gÄr!

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och att poliserna Àven ska fÄ ett bra scenario och att inte göra det trÄkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna. SÄ de Àr kortfattat om motpartens vinst.

Har du lĂ€st och förstĂ„tt serverns regler? Kan du ge exempel pĂ„ nĂ„gra av dem? Yes jag har förstĂ„tt Hela serverns regler och Ă€r kunnig inom alla roleplay lagar och mycket mer men vi kan börja med de vanligaste o viktigaste. 1:vdm vehicle deathmatch 2:rdm random deadmatch. Och tillslut det viktigaste Ă€r ju sĂ„klart (LOGISKT TÄNKANDE) Vid namn suntförnuft.

Har du nÄgon erfarenhet inom rollspel? Yes! Det har jag har spelat i 7 andra servrar och har rpat i 2 Är sÄ Àr ganska bra inom detta och ser framemot att köra hÀr pÄ unive

Heter du samma pÄ discord som pÄ steam? Ja

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tror faktiskt inte, kanske att jag Àr lite för taggad! Att spela unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Inte tagit intervjun i tid

Du fÄr ansöka igen om 24h. Lycka till nÀsta gÄng!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka