đđ.
Icke Medlem
- Meddelanden
- 13
- Reaction score
- 0
LĂ€nk till din steam profil: https://store.steampowered.com/
Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba
Vad Àr din discord tagg? .cb_
Vem var det som bannade dig? emilia
Bild pÄ banmeddelande:
Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? .
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag skriver bara hÀr sÄ blir de enklare. Min brorsa som heter Biggurk blev bannad i 10 dagar av Emilia. Jag och Biggurk bor i samma hus och dÄ har vi samma IP. Unive bans Àr ju IP bans sÄ dÄ fick jag Àven hans ban. Kan ni ta bort min ban eftersom jag fick hans ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .
Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? .
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? .
Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba
Vad Àr din discord tagg? .cb_
Vem var det som bannade dig? emilia
Bild pÄ banmeddelande:

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? .
BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag skriver bara hÀr sÄ blir de enklare. Min brorsa som heter Biggurk blev bannad i 10 dagar av Emilia. Jag och Biggurk bor i samma hus och dÄ har vi samma IP. Unive bans Àr ju IP bans sÄ dÄ fick jag Àven hans ban. Kan ni ta bort min ban eftersom jag fick hans ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. .
Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. .
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .
Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? .
Har du lÀst vÄra regler? Ja
FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? .