Accepterad QueenTiki | Chef-jobb ansökan [Rsmelle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2,409
Reaction score
37
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Vanilla Unicorn Ägare

Vad heter du IRL? tiina

Vad heter du på discord? QueenTiki#3097

Hur gammal är du? 28+

Hur länge har du spelat på Unive? Sen maj 2021

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Göra det som nuvarande ägare inte gjort visa engagemang, regelbundet i öppettider i början så folk fattar att det är ett ställe o lita på är öppet.. Få upp statusen för unicorn igen som tyvärr inte bra idags läget. Det första som måste ske är att visa att jag som ägare är aktiv och engagerad i verksamheten Att anställa personal som är aktiva och engagerade och vågar ta initiativ till events mer konkret är alltså att ha öppet specifika tider varje kväll 19-00 och dom första två veckorna då börjar folk veta att men vi går till unicorn och tar en drink träffas upp med vänner hyr stället för privat fest m.m. se till att varje dag ha lite meet upp med personalen inför kvällen så alla vet vad dom själva ska göra och ha ansvar om liksom. Alltså mera strukturerad Sen när regelbundenheten har fixats så kan man börja med events olika varje lördag t.ex Att klä ut sig efter färg, tema vi på unicorn.. Det är otroligt svårt att få tag på tjejer som vill strippa eller jobba och det förstår jag för en del invånare tror att om man är strippa eller jobbar på unicorn så är man en kvinna som säljer sex. Säkerheten för tjejerna finns inte idag i clubben pga att personalen inte ens kan eskortera ut besökare som inte sköter sig. Så det måste också ändras att personalen kan eskortera ut besökare som dom på bahama mamas och galaxy kan göra idag. Våran arbetsmiljö är snäppet farligare än *vanligt* NattClubbarna i stan.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har ägt och styrt över BahamaMamas tidigare och jobbar idag på unicorn som bartender

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är aktiv varenda dag eftermiddagar/nätter

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jadå

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nope

Har du läst våra Regler? yeah

+rep Du passar bra som klubb ägare !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka