Accepterad QueenTiki | Ansökan till Servervakt [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
2,409
Reaction score
37
Vad är ditt namn i verkligheten? Tiina kallas oftast för QT eller Tiki

Vad heter du på discord? QueenTiki#3097

Ange ditt födelsedatum 25 November 1995

Beskriv din dagliga aktivitet. Dagliga aktivitet på servern är att jag är otroligt aktiv som jag varit tidigare innan jag tog en braik och nu kommit tbax nu

Hur länge har du varit medlem på Unive? Varit medlem sen Medlem 7/5-2021 tog bort alla rollerna 9/9-2022 (behövde pause) Medlem 4/12-2022 igen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/5f86f06af9fa73fdf8420ea17e3310db

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervaktens uppgift är att rp flyter på servern, man har lite koll samtidigt som man själv rp:ar och man går inte in på servern att *nu ska vi kicka o banna* Som servervakt måste man vara kunnig om reglerna ordentligt suntförnuf m.m. Som servervakt ska man ha koll på omgivningen runt sig att det är lugnt och flyter på

Varför vill du bli servervakt på servern? Nu när jag kommit tbax och min karaktär börjat jobba som Strippa känner jag att det behövs lite extra backup så att säga. För vet sen tidigare när man var ägare av Bahamas mamas m.m. så kan det bli lite kaotiskt/lalligt vissa stunder.. så det skulle underlätta rp:n och att inte blir onödiga stopp i rp:andet pga några som lalla förstör för andra under sin rp:ande.

Vill kunna bidra visa med bra och kreativt rp:ande som inte behöver innebära att man slåss 24/7.
Som sv är ju vi ändå dom som är inne i rp:andet och aktiva och vet hur aktiviteten är på servern lär känna spelare.
Jag känner att jag personligen är en duktig engagerad och aktiv och skulle kunna säga att få vara sv är en privilegium och man har lite ansvar om sin omgivning och känner att jag skulle kunna hantera det otroligt bra.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som sv är att använda sin makt för egen vinnings skull eller för sina vänner.. Abuse är att överanvända sina magiska tillhörigheter för att underlätta.. att reviva sig själv mitt under skottlossning, id peaka när det inte behövs för att få en fördel i skottlossning m.m.
 
Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!
 
Din Servervakt ansökan har godkänts. Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top