Accepterad ﷽﷽﷽﷽﷽ | Chef-jobb ansökan [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

david940

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Räddningstjänsten

Vad heter du IRL? David

Vad heter du på discord? ﷽﷽#4221

Hur gammal är du? 16

Hur länge har du spelat på Unive? ksk i 3 eller 4 månader

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer göra så att det är aktivt där och jag kommer skriva ut i discorden och göra en aktvitetskontroll och se hur många som vill ha kvar deras jobb och se vilka som vill ha kvar de. Och om dom vill ha det så vill jag även se dom ingen asså aktiva då ingame för det behövs och jag vet hur man kan få igång jobb för det är inte första gången jag gör detta. Och jag kommer fixa så att vi jobbar väldigt nära varandra som kollegor. Vi kommer att jobba nära sjukvården och polisen då det är de tre största blåljusverksamheterma här. Och hur kommer det gå till vid intagning av personal? Jo, jag kommer vara hård på intervjuer och anställa de som har drivet för att arbeta och verkligen vara i tjänst. Jag kommer ha hårda krav för medlemmarna att bli anställd hos oss, det ska ju såklart inte vara lätt att komma in på en så stor och seriös blåljusverksamhet. Jag kommer se till att ledningen är stabil och engagerade vid stora frågor och beslut för yrket. Ledningen kommer jag jobba väldigt nära då det är de som är högst up. Och jag kommer göra så att vi får mycket anställta och jag kommer hålla koll på alla som jobbar där. Och jag kommer även ta mycket utbildningtar och skaffa lite enhetschefer. Och sen så kommer jag göra så att det är aktiv där.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har haft ett antal högt uppsatta positioner som t.ex. Polisen, sjukvården, kriminalvården, bilfirma osv. Jag har även en stor fördel med detta eftersom jag har bra erfarenheter ifån blåljusverksamheterna och arbetet mellan dom. Räddningstjänsten har sitt största samarbete med sjukvården så vi kommer jobba väldigt nära och hålla oss uppdaterade. Vid mina biträdande chefer så kommer folk få kämpa för positionen och det kommer inte vara lätt. Vi kommer att kolla med olika blåljusverksamheter om vi kan ha någon slags t.ex. utbildning som sjukvården håller i så att vi hos räddningstjänsten lär oss sjukvård eftersom det kan förekomma i olika situationer. Jag kommer även att sikta på ett väldigt hög RP nivå när det kommer till den delen, vid släckning av bränder så ska det vara en hög RP nivå. Och jag vet hur man tar intervjuer och hur man bemöter folk och sen så vet jag även hur utbildningar ska gå till och allt sånt.

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag om inte jag har något annat att göra

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka