Accepterad !ꜱᴋᴀɴᴛᴢ🦖 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
52
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199088132794/

Ditt Hex-ID: 11000014339e2ba

Vad är din discord tagg? !Skantz#3196

Vem var det som bannade dig? Analytikern

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-09 223655.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fick gratis vapen av en snut

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i en bill o fick gratis vapen av en kille som bad om skjuts o jah kände han lite halft så jag blev hypad o tänkte inte mer på det tänkte sedan åka o stasha sen kom analytikern o freeza mig o bad mig hoppa supp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej fatta helt att jag blev perma bannad pga hjälp då jag visste lite att han va snut o att jag tog emot vapnen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. a jag ha blivit bannad tidigare jag ska berätta jag var ätt så ny inom rpn jag hade en vän som slogs på torget och sedan kom polisen och kollade sedan grep dem min vän men jag tyckte att det var fel av dem så jag bestämde mig för att copbaita satt han inte åkte in i fängelset så jag slog först polisen sedan snodde jag deras bil och åkte några meter och blev bannad. 2a bannen var när min kompis precis hade köpt ett hus i Sandy och vi åkte till Ikea och ville köpa möbler men på vägen till Ikea så krocka vi men vi sket i o rpa på skador då vi inte visste bättre. 3e bannen var när jag vdma någon på piren jag hade lite tjafs med någon på piren och han börja slå mig så jag hoppa in i min bil och var sur och backa bakåt och tog sats och körde över han så han dog sedan fick jag en ban. och notera att jag precis hade börjat rpa detta var väldigt länge sedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ah hade kunnat hoppa support istället för att ta emot dem

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka