Nekad 匚ㄖㄥᗪ千丨尺乇 | Chef-jobb ansökan [Saras Sport & Mc] [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Jag skulle vilja söka till Saras Sport & Mc

Vad heter du IRL? Jag heter albin hiller irl.

Hur gammal är du? jag är 15 år gammal och rätt mogen.

Hur många timmar har du på Fivem? jag har snart 700 timmar. [670] Alla är på unive.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef här då jag gillar billar och ja ghar gjort det hela livet jag brinner typ för bilar, raggar bilar sport bilar och mc allt. jag har även kunskaprt då jag jobbat på marja och båtfirman jag har avän varit chef på marja [många gilla mig och vi gick plus mycket] jag är snabb på att skriva ut frakturor och sätta ut bilar du jag har det i ryggen nu jag brinner för sara och hon är min största idol. därför vill jag bli chef där så jag kan göra personer glada och trygga i sin nya bil.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ju varit chef innan på marja lisa. så jag vet hur man anställer och sparkar folk jag kan hantera kassan jag är trevlig och kan hålla koll på många samtidigt. jag kan hantera stress ta kritik. jag vet vad jag gör när jag jobbar på bilar, jag har jobbat med bilar innan (som mekonomen) och jag har jobbar med min pappa när jag var liten (han slog mig när jag gjorde fel). jag fick min första cross som 5 år gammal och började fixa up den.

Berskiv din karaktär? han har haft en tuff uppväxt, han har en fosterfamilj för hans biologiska föräldrar slog honom när han gjord något fel. I skolan har han varit mobbad men endå klarat sig med bra betyg. när han gick ut skolan började han jobba som brevbärare och känade bra lön. han är ganska nöjd med livet. men han känner att han vill ha nytt jobb för det jobbet måsta man ha utbildning så måns måste gå i skola igen och få utbildningen han hoppas verkligen att han klarar alla test så han kan få jobbet, som Saras Sport & Mc chef för han gillar bilar och lastbilar, alla sorts bilar. måns är född på 2000 talet och fyller år 09/11.han gillar inte att fylla år då för det är blött och snöigt ute då. han har tängt på att ta sitt eget liv några gånger men han gjorde inte det och det är han glad för, För nu mår han mycket bättre. han är kär i en tjej som han såg på torget en gång och han tänker på henne väldigt mycket, Måns hoppas verkligen att han hittar henne igen så han kan få hennes nummer och kanske börja dejta.

Hur ofta kommer du vara inne? jag kommer vara inne rätt ofta
tider:
Tisdag 15:00 till 20:00
Onsdag 15:00 till 20:00
Torsdag 15:00 till 20:00
Fredag 15:00 till 22:30
Lördag 09:00 till 22:20
Söndag 09:00 till 21:30
Lov 09:00 till 22:30

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja jag slutar inte för jag inte får ett jobb.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej jag kör bara på unive.

Har du läst våra Regler? ja jag har läst alla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka