Nekad 匚ㄖㄥᗪ千丨尺乇 | Chef-jobb ansökan [Exritez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag skulle vilja söka till jobbet sjukvården regionschef

Vad heter du IRL? Jag heter Albin IRL

Vad heter du på discord? ColdFire#1234

Hur gammal är du? 15 år gammal.

Hur många timmar har du på Fivem? jag har drygt 700 timmar på fivem nu

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag känner att jag har det Ansvaret som behövs när man är chef över Sjukvården jag som har jobbat som sjukvårdare nu i 1,5 veckor typ och kan väldigt mycket om Sjukvården jag kan rpa bra undre stress och sorg jag hanterar kritik mycket bra och dessutom så kan jag vara väldigt aktiv och jag kommer Jabba enormt myckat do jag verkligen brinner för detta yrket jag har jobbat som Marja lisa chef och jobbat som polis i en månad. jag kommer stanna veldigt länge om jag får jobet och kommer vara en sträng chef som gör sitt jobb bra och snabbt!.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har många erfaren heter jag har varit chef på marjalisa och jag har jobbat på polismyndigheten i mer än en månad. sen blev jag sjukvårdare och jag bara fasande på det jag har koll på många redskap och vet mycket om sjukvården. jag har rätt mycket erfaren heter där ju. jag brinner vergligen för detta och många har tipsat mig att ansöka hit

Berskiv din karaktär? Adam Svensson hade bra uppväxt tills ett gäng kom och vandaliserade hemmet så vi var tvungna att fly. hans mamma och pappa blev dödade av gänget. Adam hade det svårt i flera år senare kom han kontakt med en gängmedlem det var då allt startade. Han fick ett uppdrag att lämna en väska med droger mm, Adam lämnade väskan helt utan problem Adam började jobba åt gänget och blev kallad "springis" efter ett par intensiva månader började han träffa en kille som heter Billy där efter gick livet på rätt bra. Efter ett tag som "springis" hamnade blev Emil tvungen att betala massa pengar till gänget då han hade tagit lite för mycket pengar än vad han hade fått annars så han och Billy var tvungna att flytta, efter en lång resa i små pengar efter "springis" tiderna så blev de allt svagare och tröttare på livet. Efter många veckor av resande hade kommit dit han trodde att han skulle kunna börja om med livet från början, men kort där på kom ett gäng och de tvingade honom med döden att Adam skulle hoppa på ett fartyg och ta 2 väskor med någon som Adam absolut inte fick se, men det Adam inte visste var att han var på väg till landet Unive. När Adam anlänt till Altrive Kunde han börja om sitt liv på helt nytt och han bytte namn och allt identitet. hans liv började gå jätte bra han börja på sitt första lagliga jobb och han började må mycket bättre han vet inte vart billy är nu och han mår mycket bättre utan han han har nya vänner och han har lärt sig språket dom pratar på Unive han har börjat söka till nya jobb nu för att lära sig saker. namnet han valde att byta till var Måns Ekdal. för han gillar namnet måns mycket

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan på helger tider där är
Fredag 15:00 Till 22:30
Lördag 09:00 Till 22:30
Söndag 09:00 Till 21:30

Veckor kommer jag Spela sååå ofta jag bara kan jag har en massa läxor och prov men jag kommer köra mycket.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja jag skulle fortsätta spela på unive inget kan få bort mig från unive INGEN!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej jag kör just nu bara på unive. kommer kanske Vara lite på altrive med men inte lika mycket som här på unive.

Har du läst våra Regler? Ja jag har läst alla regler ni har plus alla fivem regler!

Tillbaka