Accepterad 匚ㄖㄥᗪ千丨尺乇 | Ansökan till Servervakt [Akam] [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ColdFire

Icke Medlem
Meddelanden
461
Reaction score
44
Vad är ditt namn i verkligheten? IRL heter jag Albin

Ange ditt födelsedatum 20 Mars 2006

Vad heter du på discord? ALB The Pinne#6969

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:00 till 20:00
Tisdag 15:00 till 20:00
Onsdag 15:00 till 20:00
Torsdag 15:00 till 20:00
Fredag 15:00 till 21:00
Lördag 09:00 till 21:00
Söndag 09:00 till 21:00
Lov 09:00 till 21:00

Hur länge har du spelat på Unive? I tre månader snart. nästan 600 timmar.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle rpa som jag alltid har gjort men jag skulle hålla koll på allt som händer. och om något händer skulle jag göra det som behövs. typ om som går runt och rdmar skulle jag banna dom 30min och tagit det till högre uppsatta. men on det skulle typ bara lalla och inte lyssnar på sin tillsägelse får dom först kick som en varnign, om jag ser dom igen och dom gör något dumt bannar jag dom och skriver det i SV chatten.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Jag drar mig till servervakkt för jag vill göra servern till en bättre server och lungnare. och för jag känner att server kan behöva lite mer vakter som kan hålla koll på server och avbelasta staffsen. jag är en person som tar mina uppgifter seriöst och inte ansöker till något bara för att jag vill.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag kommer bidra med att göra server till en roligare plat för mig och alla andra, en roligare plats att spela på jag ommer vara sträng och snabb om något händer. ingt ska kunna g fel när jag är på plats te.x om dom pratar ooc mycket får dom bann om det bara är lite blit det en kick om jag ser en monclare snubbe blir det kick på han om han inte lyssnar på mig när han ska byta kläder. jag kan inte många komando men jag kommer lära mig dom efter tiden.

Varför ska just du bli servervakt? Varför ska just jag bli servervakt jo för jag är en person som inte bara ansöer för jag vill utan jag ansöker till något för jag känner att det behöver mer folk joag tar allt seriöst och inget/ ingen ska kunna förstara för någon. alla ska ha kul även jag och alla staffs. jag kommer göra så staffs inte har lita mycet jobb och jag kommer banna dom som inte kan ta varningar och bara fortsätter jag bannar om någon pratat OOC eller när någon gör saker dom inte får jag kickar dom som inte följer regler.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli Servervakt för jag vill kunna ha roligare och jag vill hjälpa till och göra server till en bättre server och lungnare. och för jag känner att server kan behöva lite mer vakter som kan hålla koll på server och avbelasta staffsen. jag är en person som tar mina uppgifter seriöst och inte ansöker till något bara för att jag vill det. med det att abusa något ska aldrig ske inte av någon det är något man inte får göra kallas power-gaming 2.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? jag har inte så bra kunskaper men jag kan /dv /revive och sånna simpla men jag kommer lära mig alla snabbt jag lär mig snabbt när jag vill lära mig något.

Är du whitelistad på serven? ja jag har wl och har haft det fårn början.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans jag har varit bannad 3 eller 4 gånger men det var i börjarn gånger första lallade jag men har aldrig gjort det sen bannen. andra var powergaming då körde jag in i en vägg och hoppade ut och gick som inget hade hänt samma sak där ingen mer sånt skit rp längre sista jag kan var combat logging när jag blev rånad blev så rädd så jag stängde av hela datan men det har inte hänt och kommer inte hända heller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? naj det gör jag inte såklart bara er den bästa.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka