Inaktuell ケバブ | Ban Överklagan [MOD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ケバブ

Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/gheeeee/

Ditt Hex-ID: steam:110000118123ee1

Vad är din discord tagg? kebabpirre

Vem var det som bannade dig? odvzro

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-23 213619.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag begick RDM

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod på ett tak och sköt ett skott mot en bil för att träffa däck tydligen så har jag träffat personen i bilen utan min vetskap

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban för att jag visste inte ens om att jag hade dödat honom innan ett supp samtal där jag får se klipp och sen se logs på att det var jag för jag stog med snipet skulle skjuta däck träffa tydligen mannen utan någon indikation för det ser man när man träffar någon med sniper i GTA så jag tycker det är felaktig för att jag inte ens visste om att det hänt och dom pratar om det som att jag gjort fel medvetet förstår om jag hade träffat och visste o mdet så förstår jag att jag hade blivit bannad men nu har det bara blivit fel
tycker det är en felaktig ann för har redan suttit och snackat i supp om detta blev släppt därifrån för att dom förstod missförståndet och fick ingen polisvarning eller ban för det var fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min enda andra ban är för PWG för att jag körde på en kulle med en BMW x5 som tydligen inte är tereng anpassat jag lärde mig efter det att det inte var anpassat för offroad och att jag inte ska köra på kullar hursomhelst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte skjuta alls antar jag

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte skjuta om jag inte har legitima anledningar till varför så om detta händer igen så har jag inte gjort något fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? jag förstår de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka