Accepterad ✞ABBA✞ | Chef-jobb ansökan [GSP] [Douflas] [Lucas!]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? GSP

Vad heter du IRL? Albin

Vad heter du på discord? ✞𝓪𝓫𝓫𝓪✞#4640

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år snart

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? jag kommer försöka att utveckla jobbet igenom att rensa det första jag gör sedan kommer jag skriva ut i Twitter att vi tar intervjuer försöka få många arbetare. med nu tror du som läser detta att jag kommer bara skaffa arbetare och sen skit i resten som att jobba själv, nej det kommer jag verkligen inte göra. om jag vill utvbekla GSP så måste jag arbeta med, jag kommer iallafal ta hand om jobbet om jag nu blir chef ag kommer ta detta väldigt sariöst jag kommer göra MA arbete oftsas men jag kommer även lägga tid på rpen med som nu om jag blir chef så kommer jag ju lägga lite mer tid på det så klart!

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag som ni kanske har sätt är provanställd, jag kan hela chef systemet jag har tidigare varit bitr chef på vianor så jag kan det mesta det är inget jag inte kan, jag kan hur man göra pizzor jag kan vart alla saker ligger som graderoven var man lägger alla pizzor/drikor det kan jag så jag kan det måsta om GSP

Hur ofta kommer du vara inne? Måndag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

tisdag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

onsdag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

torsdag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

fredag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

lördag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

söndag: 8 eller 10:00 till klockan 2 på natten kanske 3

vaknar typ minst 8 mest 10 på morgonen
nu när det är lov så kommer jag typ 50% göra MA arbete sen kommer jag lägga dom andra 50% på jobbet vet att det är inte så bra, men jag ska försöka lägga lite mer tid på det.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? klart ingen stoppar mig för att sluta spela på unive jag kommer antagligen gå med i gäng eller försöka att bli chef igen, ger inte upp så enkelt ;)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej, verkligen inte

Har du läst våra Regler? ja så klart kan dom mesta nu när jag är medlemskaps ansvarig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka