Nekad ✞ABBA✞ | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
938
Reaction score
48
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192652154/

Ditt Hex-ID: steam:11000014974b97a

Vad är din discord tagg? 𝓝𝓸 𝓝𝓾𝓽 𝓪𝓫𝓫𝓪#4640

Vem var det som bannade dig? Bigben

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hets ooc. påverkar scenarion via ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? som jag skrev längre ner i banöverklagan

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi var i ett ganska roligt scenarion det skulle vara en enkel drive by sen blev det en stormning jag sköt dom sköt jag dog sen vara scenariumet klart jag tänkte lämna men jag tänkte att det var inte det bästa sen så kommeren medlem i gänget lotar mig tar mina clock ammo boxar och sen tar han mig till sjuckhuset sen när jag kommer tillbacka till gäng huset så ser jag grabben eller det vbar inte han som lotade jag gick till som jag sa jag gick till denna grabben som inte lotade jag frågade vart min glock tog vägen sen vägra han ge tillbacka jag hopade suport och sa till staffen är det verkeligen bra rpe att lota sina egna klubb vänner sen sa staffen til mig att hjan skulle hoppa suport staffen sa att han skulle få en krim varning men det blev inget av samma som mig efter en liten stund senare så skiver grabban som lotade mig att jag skulle hoppa suport jag lyssnade för annars tar staffsen åtjärde 3 dagar är det vel sen skulle jag få indragen för en andlening som skulle aldrig hänt om inte denna graban skulle lota mitt efter en storming en klubb medlem ochså det är pisamt att han vägra ge tilbacka den ens

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. en felaktig ban vete fan om det är för det jag sa vart inget snällt det vet jag man stafs gjorde ett beslut innan jag han ens komma in i supporten, ja jag vill bara säga att detta kommer verkeligen inte hända igen elleer jag kommer inte säga som jag sa i fremtiden jag kommer vara lite rädd för att göra scenarium i framtiden sen om jag blir unbannad för 2 krim varnigar på sina axlar är ganska stor grej hoppas bara att man kan få en andre chans

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså i mina tidigare bans så har jag bara väntat ut tiden eller så banöverklagar jag som jag gör nu 5 dagar är länge men inget jämför mitt Staff men jag tycker att staffsen ska vara bättre på att lyssna på både sidorna eller som denna bullen sa du ska få indragen krim sen sa jag va? vrf det? sen förståd jag tycker verkligen att ni skulle lyssnat på min sida lite mer eller ni lyssnade inte ens min sida ni bara 2 krim varnigar och en 5 dagars ban. sry för det jag har gjort vad jag har sagt jag vil bara få en andre chans för skolan börjar imon jag vill bara spela lägga mer tid på klubben det är erat val staff :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte säga som jag gjorde men inget av det skulle ens hända om denna grabben inte skulle kommit från igen stans och lotat 3 grabbar tar min glock ja det 50% felaktigban fast 50% endån att jag sa som jag gjorde för jag skulle inte sagt som jag sa om denna grabben skulle inte lotat alla 3

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa det har jag för igår i support blev man lite rädd för att förlora sin krim igår va det en sak som hände en sak som inte skulle hända om danna grabben skulle inte gjort som han gjorde men jag kommer verkeligen läramig efter denna ban och detta kommer iallafal inte hända. jag kommer vara rädd för att göra scenarion i unive nu när man hjar 2 krim varnigar på sina axlar jag hoppas bara att jag kan få en andre chans och verkeligen lära mig ngt efter denna ban.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp uppfattat!

Man måste kunna tåla resultatet av ett scenario. Sker det fel så anmäler man det istället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka