Nekad ✞ABBA✞ | Ban överklagan [Crackie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192652154/

Ditt Hex-ID: steam:11000014974b97a

Vad är din discord tagg? ꧁ঔৣ☬✞𝖆𝖇𝖇𝖆✞☬ঔৣ꧂#4640

Vem var det som bannade dig? Crackie

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emoteabuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag laggar igenom vägar med emotes.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag chillade i fängelset sen jag vill ut pallar it vänta 440 månader för ngt it jag gjorde et var två poliser som lallade för min kompis slå mig i polis stationen sen setter dom in mig ville bara it sita ine jag ska inte använda emotes nästa gång.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet att jag gjorde fel att använda emote för att koma ut ur fängelset men jag satt inne för ngt jag inte gjorde. för jag var med min kompis sen skulle jag snacka med en polis sen kommer min kompis och slår mig sen åker jag in för olagliga hot men jag sa inte ngt som olagliga hot. jag vet att jag gjorde fel men jag tycker att alla förskänar en andre sjans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. i mina tidigare bans så har jag bara väntat ut tiden men tre dagar pallar jag it vänta för att spel en server jag spela väldigt ofta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte använda emotes för att komma ut ur fängelset. om jag rymmer igen så kommer jag göra det smart inte ngt jag kan bli bannad av, det ska it hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska inte använda emotes för at koma ut ur fängelset, ska försöa komma ut på det bästa sättet nästa gång om jag rymmer igen ska rpe så högt jag kan nästa gång och att jag ska it göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Spelar ingen roll om du inte orkar sitta inne i 440min. Du kan fortfarande inte använda dig av omänskliga krafter för att ta dig ut.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka