Accepterad ✞ABBA✞ | Ban överklagan [Amo_147]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199192652154/

Ditt Hex-ID: steam:11000014974b97a

Vad är din discord tagg? ꧁ঔৣ☬✞𝖆𝖇𝖇𝖆✞☬ঔৣ꧂#4640

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall, suntförnuft, tjuv kopplar på piren

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag är så dum och lallar/slåss på piren jag vet att jag gjorde fel till 100% sen tjuv kopplar på piren det vet jag ej om eller jag kommer it ihåg att jag tjuv kopplade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag softa på piren sen hittade en cykel sen kommer denna som är nästan lika dan som mig och slår av mig från cykeln sen kommer denna salim och jagar mig för jag jagade den kille som min cykeln sen börja salim slå mig/han med batong jag gjorde inget jag ville bara ha cykeln sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså jag vet inte om det är en felaktigban för jag vet till 100% att jag gjorde fel att slå tillbaka speciellt på piren det är nog det dummaste jag gjorde, jag vet inget om denna tjuv kopplar på piren jag kommer it ihåg om jag gjorde det men om jag gjorde så kommer det inte hända igen det är också skit dumt av mig att tjuv kopplar på piren det vet jag själv,

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. asså i mina tidigare bans så har jag bara väntat ut tiden eller så har jag gjort en banöverklagan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? för det för det första vi är så dumma att vi slås på piren det är skit dåligt av mig det vet jag till 100% så att inte slås på piren och höja min rp som fan nästa gång,

Har du lärt dig någonting efter din ban? aa vi hade lite för rolig och när man har rolig så gör man fel jag/bryter mot reglerna vet att jag gjorde fel

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka