Nekad ✞ABBA✞ | Ansökan till Servervakt [Eddiebo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin plym Axelsson

Vad heter du på discord? ✞𝖆𝖇𝖇𝖆✞#4640

Ange ditt födelsedatum 20 Augusti 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. okej på veckan med skolan läxor och allt
Måndag 16:00 till 22:00
Tisdag 16:00 till 22:00
Onsdag 16:00 till 23:00
Torsdag 16:00 till 21:00 läxor :(
Fredag 16:00 till 03:00
Fredag 12:00 eller typ 08:00
Lördag 08:00 till 03:00
Söndag 12:00 till 22:00 skola

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag tror jag varit medlem i 3 till 4 månader kanske

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1002315058434560090/1010574182473543770/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. asså en server vakt uppgift är att rpe som en vanlig person samtidigt som man håller kol på andras rp eller hur andra rper. jag tyck det är servervakt uppgift att låta problemen komma till en inte leta efter problemen jag tycker det är därför staffs finns

Varför vill du bli servervakt på servern? för jag vill göra unive till en roligare plats och rpe på eller jag kan direkt inte göra så mycket om jag nu blir sv men jag ska göra allt jag kan låta problemen komma till mig, som när jag är på piren t.e.x där är alltid ngn som kommer lalla och jag är där på plats så jag kan lösa det. jag tycker jag passar som sv för jag tycker att det är det är en bra start för jag vill gätte gärna bli staff i framtiden, eller jag vill gå med Staff teamet och träffa Philip den skulle varit en dröm.... men aaa det är jag hoppas ni gillar det....

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. det ät t.e.x när en kille revar eller använder sina perms för att vinna scenariumet som kick/banna. eller bara rava och reva så fort man blir låg, det är sv abuse vad jag tror eller vet
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top