Inaktuell ✞ABBA✞ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ABBA

Icke Medlem
Meddelanden
1,002
Reaction score
51
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin plym

Vad heter du på discord? ✞𝖆𝖇𝖇𝖆✞#4640

Vad är ditt hexid? steam:11000014974b97a

Ange ditt födelsedatum 20 Oktober 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? asså jag sökte till medlems ansökan för att jag vill utveckla unive community då menar jag verkligen inte ett den är dålig men jag vill föröka unive servern så det kan bli så mycket större en den redan e, då vill jag också ge alla icke medlemmar en bra start till unive så servern kan bli större och större och sen hoppas jag kan bli staff i framtiden men jag tänkte bara medlems ansökan passar mig mer. jag vill också bli medlems ansvarig för att ge domma icke medlemmar en bra start med bra rpe nivå med. och nu om jag blir accepterad som detta så kommer jag både höja min rpe har redan okej rpe men är 100% redo på att höja den. sen vill jag också bli detta för att jag vill vara en extra hand till unive så jag tycker att medlems ansvarig är ganska bra för både mig och unive communityn.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? vi kan börja lite vrf ni kan ta mig som Medlemskap Ansvarig för jag e

Mogen
jag har alltid varit den mogna grabben inom rpe mina t.e.x när mina kompisar lallar så kommer jag och säger till dom i ooc att sluta sen dom sluta och ibland slutar dom inte det är då staffs kommer och då säger jag ni skulle bara lyssnat på mig, mamma och min mormor har alltid sagt till mig att jag är den mogna i min slekt hahahah jag har alltid varit steget högre en dom.

snäll
som sagt folk tycker om mig i servern för min snäll het, jag som servervakt har alltid get folk en andra chans innan jag kikar eller bannar och denna snäll heten jag har kommer jag använda när jag tar emot domma folken som vill bli medlemmar på unive. staffs har sagt att jag är snäll i support så jag känner mig ganska stolt över mig själv för att jag bemöter folk på ett sät jag har aldrig sett innan, drf hoppas jag att jag kan få denna chansen som Medlemskap Ansvarig.....

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? och vi tar det som att jag tar emot dig som läser detta jag accepterar din medlems ansökan sen tar jag in dig i callet med mig och mina frågor till han det första jag gör sen e att kolla om han kollar på svaren i unive forumet sen om han gör det så nekar jag direkt men om han inte gör det så försätter jag med frågorna sen säger dom ju alla grund reglerna som t.e.x

§ 1 Grundregler

§ 1.1 RDM
RDM, som står för Random Deathmatch innebär att man dödar någon utan anledning.

§ 1.2 VDM
VDM, som står för Vehicle Deathmatch innebär att man använder sitt fordon som sitt vapen.

§ 1.3 COPBAIT
COPBAIT innebär att man medvetet försöker få polisens uppmärksamhet. Det kan tillexempel handla om att man driftar framför polisen.

§ 1.4 FEARRP
FEARRP innebär att man ska värna om sitt liv. Det kan tillexempel handla om att du är under vapenhot. Då ska du alltid värna om ditt liv och rollspela rädd.

§ 1.5 METAGAMING
METAGAMING innebär att man tar information från OOC (Utanför din karaktär) och tar det som information IC (Inom din karaktär). All information från tillexempel Discord, får inte under några omständigheter användas

§ 1.6 NLR
NLR, som står för New Life Rule innebär att man ifall man skulle avlida i ett scenario, så ska man ej komma ihåg något från det scenariot.

§ 1.7 COMBAT LOGGING
COMBAT LOGGING innebär att man medvetet undviker ett scenario genom att lämna servern eller på andra sätt försöker ta sig ifrån scenariot genom otillåtna metoder.

§ 1.8 POWERGAMING
POWERGAMING innebär dels att man använder sig av omänskliga krafter som att till exempel att framföra ett fordon trots att man precis krockat. Att endast spela för makt och pengar och att endast uppnå enskilda mål i sitt rollspelande räknas också som POWERGAMING.

§ 1.9 SUNT FÖRNUFT
SUNT FÖRNUFT är en bred regel som ska och är utgångspunkten för hela rollspelandet man bör ha när man spelar på servern. SUNT FÖRNUFT innebär logiskt tänkande och precis den utgångspunkten finns i vårat verkliga liv, ska vi använda den i vårat rollspel. T.ex. är det logiskt att slå ner någon helt utan anledning?

där har vi alla men frågar inte alla tror jag för det finns mycket mer. med sen finns det med regler hur du ska bete dig som medlem kan nämna några av dom

Målet med Medlemskaps reglerna är att skapa grund och struktur för alla Medlemmar på Unive Roleplay. Vi vill skapa trygghet och ställer krav på att ni spelare är med och underlättar för oss staff medlemmar.

§ 1 Medlemskap

§ 1.1 Att vara Medlem
Som Medlem är du en representant av gemenskapen. Du har aktiv påverkan på hur serverns utveckling ska ske. Medlemskapet bygger på skyldigheter och rättigheter där du har strikta regler att följa för att bygga upp gemenskapen på ett så bra sätt som möjligt.

§ 1.2 Deltagande i andra FiveM gemenskaper.
Vi på Unive förbehåller oss rätten att dra in ditt Medlemskap när som helst ifall du deltar aktivt i en annan server. Notera att detta behöver inte innebära att "vi gör det", men vi har rätt att göra det.

§ 1.3 Att sitta i discorden när man spelar
Medlemmar förväntas vara kontaktbara och sitta i discord under tiden de befinner sig aktiva på FiveM servern.

§ 1.4 Att ha samma namn på Steam och Discord
Att försvåra staffs arbete är strikt förbjudet och kan både leda till Indraget Medlemskap samt Avstängning. Det är ett krav att alltid ha samma namn på Steam och Discord.

§ 1.5 Discord Namn
För att hålla ett stilrent tema, ska alla medlemmar endast ha sina namn helt rena. Det vill säga det är inte okej att sätta några slags prefixes av slag i sitt namn, eller annat.

§ 1.6 Representerande av servern
Vi på Unive medverkar till öppna diskussioner där vi diskuterar och argumenterar för våran sak, vi står för att alla medlemmar ska ha ett demokratiskt inflytande. Men att föra någon slags smutskastning eller påhopp mot gemenskapen i syfte att försöka smutskasta kommer leda till omedelbar borttagning av roller. Medlemmar ska alltid verka för serverns bästa.

§ 1.7 Vid brytning av reglerna
Förutom ovanstående regler, spelar vi på Unive strikt enligt reglerna (Regler - FiveM Server) § 1 - § 7 & (Regler - Discord). Medlemmar ska följa dessa regler till punkt och pricka, ifall det ej sker leder det till indraget Medlemskap.

vill inte spränga läsarens dator så jag sluta med att skriva så mycket hahahah

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag tycker medlemmen jag nu accepterar om jag nu bli Medlemskap Ansvarig så tycker jag att hen ska bidra med rolig rpe till serven då blir det både bra för dig själv och philip, men jag ska inte vara sån med när jag var medlem så hade jag inte den bästa rpen vill vara ärlig jag var ganska lallig sen en dag fick jag indragen medlem när det hände så fattade jag direkt att det var på alvar sen sökte jag om efter en vecka eller två blev vidare till intevju och efter det har jag höjt och höjt min rpe men jag är 100% redo att höja den eno mer för att bli Medlemskap Ansvarig

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? social rpe nivå man ska inte göra samma misstag som mig :( inte bara springa runt och slå alt och alla men jag hoppas att folket fattar den jag inte fattade före mig. jag vill bara alla icke medlemmar som läser detta om ni nu bestämmer er att bli medlemmar på unive var snäll att bidra med bra rpe till servern höj bara rpen om ni nu blir medlemmar och vdm inte är ni snälla för att har sätt många som har gjort det på det sistone :)

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? asså jag vet inte riktigt jag känner om jag nu blir accepterad till Medlemskap Ansvarig Ansökan så kommer jag lega mer tid till det en rpen tror jag för att vara Medlemskap Ansvarig Ansökan tyckerr jag är en stor grej så ja jag kommer lägga mycklet tid på det

Hur ser din aktivitetet ut? här har ni min dagliga aktivitetet ut Måndag: 16:00 till 22:00 eller kanske 23:00 tisdag: 16:00 till 22:00 onsdag: 16:00 till 21:00 läxor :( torsdag: 16:00 till 22:00 fredag: 16:00 till 03:00 eller om jag orkar 04:00 lördag: 16:00 till 03:00 eller 04:00 söndag: : 16:00 till 03:00 eller kanske 04:00 på min fritid så spelar jag oftast flera timmar på unive jag brukar oftast spela så fort jag kommer hem från skolan, jag spelar oftast tills jag går och lägger mig, på helgen och lov brukar jag spela jätte ofta när jag vaknar så brukar jag spela, jag brukar komma hem 16:00 till 22:00 och då spelar jag ofta, på helger och lov brukar jag vaknar sen brukar jag spela sen går jag och lägger mig typ vid 3 på natten så jag kan nog vara aktiv i ett bra tag.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? nah unive on top nu asså annan server hel no unive är mest populära för mig just nu hahah

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? aa ksk lite om min p ban, vill bara säge jälande denna p ban så har jag ta och läst om reglerna nåra gånger och jag har lärt mig så mycket om denna p ban hopas man kan bli Medlemskap Ansvarig endån :(

+rep tycker att grabben förtjänar en andra chans, är väldigt snabb i pm och är väldigt hängiven.

++rep han verkar veta vad han säger och tycker han förtjänar en chans, han kan sina grejer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka